Çocukluk yıllarınızdan işte bayram geldi dediğiniz o ilk an hangisi bayramlık kıyafetlerin heyecanı mı sabah erkenden kurulan o kalabalık sofralar mı yoksa bayram harçlıkları mı?
1 ay
Ben çocukken bize yaşımıza göre harçlık verilirdi. Beş krş, on krş, yirmi beş krş vs vs. Ama şimdi büyüklere ne kadar verilirse, kundaktaki bebeğe de aynı miktar veriliyor. Tamamen saçma buluyorum ve haksız görüyorum. Bu şeylere takılmam hiç ama bilmiyorum. Eskisi gibi harçlık oranları olsun istiyorum 😅
Merhaba 👋,
Bayram hissi benim için çocuklukta genellikle arife akşamından itibaren başlıyordu sanki. Aile büyüklerimizin o tatlı telaşı, evde pişen yemeklerin kokusu ve tabi ki bayramlık kıyafetlerin heyecanı bambaşkaydı. Özellikle o pırıl pırıl yeni ayakkabıların kutusunu açmak ve sabaha kadar başucumda bekletmek en çok beklediğim şeydi. 😊 Sizde durum nasıldı? Ne güzel anılar değil mi? ✨
Cevap
2Cevap
eskilerde kaldı o
İlk Beşiktaş formam bayram da alınmıştı hiç unutmuyorum o günü
O zaman 6 yaşındaydım o günden belli ölümüne Beşiktaş 🦅🦅
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?