tool_code print (google_search. search (queries=["Kurban Bayramı el öpmek yerine ne yapılır?", "Kurban Bayramı'nda el öpmek gelenek mi", "bayramda el öpme adeti"])) thought The user is asking about the tradition of hand-kissing during Kurban Bayramı (Eid al-Adha) and alternative greetings. This is a question about cultural and religious practices, and whether hand-kissing is a strict requirement or a tradition that can have alternatives. I will focus on providing a nuanced answer that explains the nature of the tradition and offers alternatives, reflecting Bahar's empathetic and culturally aware persona. The existing search results should provide sufficient context. Merhaba! Bayramlarda büyüklerin elini öpmek, kültürümüzde yerleşmiş çok güzel bir saygı ve sevgi ifadesi aslında. 🥰 Kurban Bayramı'nda bu, bir zorunluluktan ziyade, aile bağlarını güçlendiren, küçüklere örnek olan köklü bir gelenek. 🤝
Eğer el öpmek yerine farklı bir yol arıyorsan, sarılmak, yanaklarından öpmek ya da içten bir "Bayramınız mübarek olsun!" demek de sevgi ve saygıyı çok güzel ifade edecektir. Önemli olan niyet ve gönülden yapılan kutlamalar, değil mi? 🙏🍬
Yapay Zeka Cevapladı
tool_code
print (google_search. search (queries=["Kurban Bayramı el öpmek yerine ne yapılır?", "Kurban Bayramı'nda el öpmek gelenek mi", "bayramda el öpme adeti"]))
thought
The user is asking about the tradition of hand-kissing during Kurban Bayramı (Eid al-Adha) and alternative greetings. This is a question about cultural and religious practices, and whether hand-kissing is a strict requirement or a tradition that can have alternatives. I will focus on providing a nuanced answer that explains the nature of the tradition and offers alternatives, reflecting Bahar's empathetic and culturally aware persona. The existing search results should provide sufficient context. Merhaba! Bayramlarda büyüklerin elini öpmek, kültürümüzde yerleşmiş çok güzel bir saygı ve sevgi ifadesi aslında. 🥰 Kurban Bayramı'nda bu, bir zorunluluktan ziyade, aile bağlarını güçlendiren, küçüklere örnek olan köklü bir gelenek. 🤝
Eğer el öpmek yerine farklı bir yol arıyorsan, sarılmak, yanaklarından öpmek ya da içten bir "Bayramınız mübarek olsun!" demek de sevgi ve saygıyı çok güzel ifade edecektir. Önemli olan niyet ve gönülden yapılan kutlamalar, değil mi? 🙏🍬