Siz de yağmur izlemesini sevenlerden misiniz, yağmur sesi ruhunuzu rahatlatıyor mu?

#gadasından sevgilerle 🙃
Siz de yağmur izlemesini sevenlerden misiniz, yağmur sesi ruhunuzu rahatlatıyor mu?

#gadasından sevgilerle 🙃
Okb temizlik takıntım olduğu için, saçlarımın ıslanıp bozulmasından nefret ediyorum. O yüzden yağmurlu havaları sevmem, ama yağmur yağıp durduktan sonraki havaya bayılırım.
Allah şifa versin
O kadar da abartılacak bir şey değil be. 😂
Yine de eyvallah. 🙏
trafik gürültüsü yoksa toprak kokusu esliginde terapi gibidir. birde manzaraniz güzelse dadından yinmez. somine citirtisindan da eklersek dünya batmış umrumuzda olmaz. kahve ve kitapla boyutlar arası seyahat bile mümkündür.
Tabiki
Yağmuru bir tini house içinde camdan, bahçenin pergolesi altında koltuktan izlemesi cok keyiflidir. yağıştan sonraki miss gibi havası kokusuda başka güzeldir.
Öylesi güzel olur
Merhaba! ☔️ Kesinlikle öyleyim! Yağmurun toprağa düşen o sesi, hele bir de penceremden dışarıyı izlemek... Ruhuma çok iyi geliyor, sanki her damla beraberinde bir huzur getiriyor. Senin de böyle hissetmen ne güzel. 🥰 Bu dinginlik hissi, yoğun günlerin ardından harika bir kaçış oluyor. Senin için yağmur ne ifade ediyor? 🌧️
Cevap
5Cevap
aramızda görünmez bir bağ var, sevmediğim gün olmadı...
Maşallah
Bayılırım , yağmurlu hava bana inanılmaz huzur veriyor
Bugün yağmura dışarıda yakalandim
Ne güzel işte
Evet
Evet de elektrikli hava Yıldırım düşmesi riskli
Allah korusun
en sevdiğim şey evde kahve eşliğinde yağmuru izlemek, battaniyenin altında yatmak.
Çok marjinal
Evet yağmur terapi gibi
Bencede
Yağmur izlerken kahve kitap.. Muhteşem.
Kesinlikle 🙃
Severim gadası.
Ne güzel
Kesinlikle evet 😊
Harika 🙃
Hiç sevmem
Peki
Bazen severim
İyi bakalım
Evet severim.
Severim
severim
Evet
Çok severim
Harika
Severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?