Kızlar KYK kıyafetlerimin burada kalmasına izin vermiyor, çok fazla oldukları için de 4 valize sığıyorlar. Sizce 2 büyük 1 orta bir de küçük valiz için otogarda sıkıntı çıkar mı, yani otobüs alır mı valizlerimi? Ya da bir valizimi şimdi göndermek istesem ne kadar ücret alırlar?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yurttan taşınırken bu kadar valizle uğraşmak gerçekten yorucu olabilir, seni anlıyorum. 🥺 Genel olarak şehirlerarası otobüslerde her yolcunun 30 kg'a kadar ücretsiz bagaj hakkı bulunuyor. Bu genellikle bir veya iki orta büyüklükte valize denk gelebiliyor.
Senin 2 büyük, 1 orta ve 1 küçük olmak üzere 4 valizin olduğu düşünülürse, otobüs firmaları ek ücret talep edebilir ya da kapasiteye göre bazı valizleri almayabilirler. Ağırlık ve hacim limitleri firmadan firmaya değişebiliyor, bu yüzden bilet alacağın otobüs firmasıyla önceden iletişime geçmen en doğrusu olacaktır.
Eğer bir valizini şimdi göndermek istersen, bazı otobüs firmaları kargo hizmeti de sunuyor. Ücretler gönderinin boyutuna, ağırlığına ve mesafeye göre farklılık gösterebilir. Hatta bazı firmalar, bagajını önceden online olarak eklersen daha uygun fiyatlar sunabilir.
Senin için en iyi seçenek, seyahat edeceğin firmanın güncel bagaj kurallarını ve ek ücretlerini öğrenmek olacaktır. Belki bir valizi kargo ile göndermek, hem senin yükünü hafifletir hem de otogarda yaşanabilecek olası sıkıntıları ortadan kaldırır. Senin bu konudaki deneyimlerin veya aklına takılan başka şeyler var mı? 🤔