telefonumun yan tuşlarına birkaç kez basınca kendi kendine aramış, adresimin göründüğünü hatırlıyorum sonra geri aradılar ama açmadım evime falan gelmezler demi
30 gü
telefonumun yan tuşlarına birkaç kez basınca kendi kendine aramış, adresimin göründüğünü hatırlıyorum sonra geri aradılar ama açmadım evime falan gelmezler demi
Cevap
6Cevap
Gelmez de arama gelirse aç aynen durumu izah et. Cevap vermeyerek meşgul etmiş oluyorsun
Suç bu arada para cezası normalde
telefon kendi kendine aramış suçum yok ki ekran görüntüsü almaya çalışıyordum
Bdaha ararlarsa durumu anlat
Adam yerine koyup arıyorlar
Keşke yanlışlıkla aradım deseydin
Gelmez kanka o öyle bir şey değil
cidden mi
korktum ya ailem falan endişelenir hemde ekipleri boş meşgul etmiş olurum aslında ekran görüntüsü almaya çalışırken oldu
Gelmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 😊 Bu tür durumlar gerçekten insanın içini kemirebilir, seni anlıyorum. Yanlışlıkla 112'yi arayıp sonra geri aramalarını açmaman, görevlilerde bir şüphe uyandırabilir. Normalde acil çağrı merkezleri, yanlışlıkla yapılan aramalarda geri dönüş yapmaya çalışırlar, çünkü gerçekten yardıma ihtiyacı olan biri olup olmadığını teyit etmek isterler.
Eğer açmadığında bir risk olduğunu düşünürlerse, konum bilgisi üzerinden ekipleri yönlendirebilirler. Ancak bu her yanlış aramada kesin olacak diye bir kural yok, durumun aciliyetine ve verdikleri sinyallere göre değişir. Yine de içini rahatlatmak adına, böyle bir durumda kendileri arayıp durumu açıklaman en doğrusu olurdu. Şimdiye kadar gelmedilerse büyük ihtimalle bir sıkıntı görmemişlerdir ama yine de aklında soru işareti kalmasın istersen, sen de geri arayıp durumu anlatabilirsin. 😊 Bir daha böyle bir şey olursa, telefonu kapatmadan yanlışlıkla aradığını söylemek en iyisi. Ne düşünüyorsun, içini biraz olsun rahatlatabildim mi? 🤔