1 ay

Atatürk hayranıyım, kendimi Türk hissediyorum, milliyetçi Kürt ailem bu yüzden bana haksız mı davranıyor?

Ben aslen Erzurum Karakoçanlıyım, ailem Kürt ve milliyetçi Kürtler. Ben üniversite için İstanbul'a geldim, 4 yıllık üniversite serüvenimin 1 yılını bitirdim sayılır ama burada Atatürk'e resmen âşık oldum. Atatürk'le alakalı tüm kitapları okudum, hayran kaldım. Üniversite kendime izin alıp Anıtkabir'e bile gittim + Atatürk dövmesi yaptırdım. Atatürk'ün Kürtlere alakalı kitabını okudum ve kendimi Türk hissediyorum, hatta Atatürk'ün dediği gibi "Ne mutlu Türküm diyene" olana değil, diyene. Ama ailem de bana her türlü hakaret ve şeytan diyor ve akrabalarım tarafından dışlanıyorum. Bayramda annem gelmemi söyledi.
Atatürk hayranıyım, kendimi Türk hissediyorum, milliyetçi Kürt ailem bu yüzden bana haksız mı davranıyor?
Cevapla