1 ay

Veli toplantısında öğrencilerin tüm ders notlarını velilerine gösterdim sizce İyi yapmış mıyım bence iyi yapmışım ya 🤣🤣?

Müdür veli toplantısında şey yazmış: Dersinizden kaç aldıysa veliyi bilgilendirin diye. Ben sadece kendi dersimden değil, çocukların bütün derslerden aldıkları notları velilerine gösterdim 🤣🤣 Birçoğunun da üçten fazla zayıfı var, malum üçten fazla zayıf olursa direkt kalıyorsun. Hepsinin bütün notlarını tek tek gösterdim velilere, dersleri kötü olan öğrenciler hiçbirini göstermemiş, veliler şok oldu. Sizce iyi yapmış mıyım 🤣🤣

Veli toplantısında öğrencilerin tüm ders notlarını velilerine gösterdim sizce İyi yapmış mıyım bence iyi yapmışım ya 🤣🤣?
Cevapla