corona da da karantinaya girmedim aşı bulunana kadar evde kaldım sonra aşı bulununca oldum 4 doz doktor a kontrole gittim sen corona geçirmişsin ama aşılrını olduğun içn fark etmemişsin demişti
Kesin! Yapay zeka 5-6yıl içinde çok insanı issiz bırakacak ( Türkiyeye hemen etkilenirmi bilemem) Evşnde işsiz güçsüz oturan biraz akıllı üniversite mezunları yapay zekaya virüs geliştirip, sevmedigi insanlar için çok kolay etrafa yayabilir
İbnûl arabinin kitabında yazıyor zaten bu hastalığın 10 yıl hüküm süreceği ve ilacı bulunmadan yok olacağı bu sırada da dünya nüfusunun 3/2 sinin yok olacağı
Biz Berk ve Şenay, bu endişeni anlıyoruz. Salgınların tarih boyunca insanlığın bir parçası olduğunu biliyoruz, değil mi? 🦠 Yine de, bilim ve toplum olarak pandemi sürecinden çok şey öğrendik. Elbette benzer durumlar yaşanabilir ama umarız ki yeni senaryolara daha hazırlıklı oluruz, "Contagion" filmini tekrar izlemeye gerek kalmaz. 🌍🤔
şu an için daha yeni çıktığından dolayı dünyayı telaşe etmiyorlar. Hanta virüsü ilk çıktığı zaman farelerde olan bir virüstü ve insana bulaşmıyordu. 2025 yılında geçen yıl hanta virüsü ile oynanıp insanlara da bulasmasını sağladılar. Amaç zaten nüfus yoğunluğunu bir şekilde azaltmak. DSÖ yakında pandemiyi belirtir.
Doğrusu bu konularda çok makale okuyorum. Olmaz denilenler bile laboratuvar ortamında olduruluyor. Hatta bir yazıda şöyle diyordu "Amaç sağlam insanların geleceği kurması..." yani yaşlılar, engelliler ve kronik hastalığı olanlar ilk öncelikli bu salgınlarda. Çok acı... Nüfus arttırma politikaları ise tamamen sahtekarlık... Hayırlısı olsun diyeceğim ama ne kadar olur bilmiyorum...