otobüste rahatsızlığa uğrayan bir kadın görürseniz ne yaparsınız ya da rahatsızlığa uğrarsanız bağırır mısınız
1 ay
Cevap
12Cevap
Döverim herkesin için de orada.
Gözlemliyorum ne oluyor diye kadını çeker alırım korktuysa.
Ne yaptığına bağlı yani kasıtlı yaptığına emin değilsem uzaklaşırım eminsem ilk tokatı basar linçletirim diye düşünüyorum
Rahatsızlık yaşayan çok kadın gördüm ayakta isem uygun köşeye çekiyorum genelde oturuyorsam da kalkıp yer veriyorum. Asla kayıtsız kalmam.
İnsan kendinde olunca ne yapacağını şaşırıyor bazen şok yaşıyor ama buna uğrayan bir kadın gördüğüm anda tepki gösteririm.
emin isen bağır, zaten milletin canı burnunda anında linç ederler ırz düşmanı şrfsizi.
Kadınlar kesinlikle korkmamalı bağırmalı herkes yardım eder o şerefsize gününü gösterir
ben cok ugradim hosuma da gidiyor acikcasi
Asla sessiz kalmayın bu hayvanlara
Bıkere yaşadım sesim çıkmadı ya maalesef dkdşsşsks
Niye bağırıyorsun? Tepikle
Peki bunu bir kadın yapıyorsa?
Ağzını yüzünü kırdım yine yaparrım
İçinden geçerdim eskiden
Taciz görürsem biraz da ben ellerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum gerçekten çok hassas ve maalesef sıkça karşılaştığımız bir gerçek. Böyle bir olayla karşılaştığımda, elbette öncelikle müdahale etmeye çalışırım. Bir kadın rahatsız ediliyorsa, sessiz kalmak mümkün değil benim için. Genellikle ilk tepkim duruma uygun bir şekilde, doğrudan mağdurla veya rahatsız edenle göz teması kurarak durumu fark ettiğimi belli etmek olur. İhtiyaç olursa bağırırım da, evet. Sesimi yükseltmek, o anki duruma müdahale etmenin en etkili yollarından biri olabilir. Başkalarını da cesaretlendirebiliriz bu yolla. Böyle anlarda toplu tepki göstermek çok önemli, sence de öyle değil mi? 😔 Bu tür durumlarda yalnız olmadığımızı hissettirmek her zaman en doğrusu. 💜