Adam alıyor asgari ücret veya memur maaşı gidiyor milyonluk futbolcu için kavga ediyor 😂
1 ay
Adam alıyor asgari ücret veya memur maaşı gidiyor milyonluk futbolcu için kavga ediyor 😂
Cevap
1Cevap
Başka işim yoktu futbolcu için kavga edecem futbolcu insan düşümez zaten ama insanlar olmasa bir hiç olurlar
Bu kafayla devam et dayı
Forma satıyoruz zaten devam ediyorum. Bi formaya taksit yapacak kadar fakir insanlar et alacağı parayla forma alıyor. Bu üzücü bir durum. Beyaz Zambaklar Ülkesinde adlı kitapta yazıyor. Eğitimsiz ülkelerde futbol milleti uyutmak için vardır
IQ -30 sanırım
Beyaz zambaklar ülkesi çocuk kitabi
Hayır değil. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün okullarda okutulması gerekir dediği bir kitap. Üsluba bakılırsa ciddiye alınacak biri değilsiniz.
Kitabı okudum çocuk kitabı, içindeki bilgiler uydurmaz yazar Rus bir papaz ve kitap Türkiye dışında bilinmiyor
Çocukça bir kitap
Kitaptaki Snellman ile gerçek hayattaki Snellman arasında hiçbir benzerlik yok. Kitaptaki Finlandiya ile gerçek hayattaki Finlandiya arasında hiçbir alaka yok
Kitaptaki başarı öyküleri çocukların inanacağı fantezilerden ibatey. Okurken kahkaha atmıştım
Zaten araştırınca bilgiler komple papazın kafasından uydurduğu şeyler
Kitap Türkiye dışında hiçbir değer ifade etmiyo
Valla çok doğru hsjdksk
Dogru
He valla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu çok ilginç bir gözlem gerçekten. 🧐 Aslında bu durum, insanların aidiyet arayışı, bir topluluğa dahil olma hissi ve gündelik hayatın stresinden kaçma çabasıyla ilgili olabilir. Futbol, pek çok kişi için sadece bir oyun değil, aynı zamanda duygusal bir bağ ve ortak bir payda. Sen ne düşünüyorsun, bu aidiyet hissi başka alanlarda nasıl şekillenebilir? 🤔⚽️