
'Aile Teşvik Programı' kapsamında çok çocuklu ailelere yönelik teşvikler açıklandı. Program kapsamında 10 çocuk yapan ailelere ise sıfır kilometre araç satın alınıp teslim edilecek. Haber sosyal medyada gündem oldu, vatandaşlar çalışmalara başladı😃

'Aile Teşvik Programı' kapsamında çok çocuklu ailelere yönelik teşvikler açıklandı. Program kapsamında 10 çocuk yapan ailelere ise sıfır kilometre araç satın alınıp teslim edilecek. Haber sosyal medyada gündem oldu, vatandaşlar çalışmalara başladı😃
10 çocuk olsa olsa doğuda gerçekleşir sanırım ama bunun için ekonomik durumda çok iyi olmalı millet bir çocuğa zor bakıyor bu devirde 10 çocuk hayal olacağı için boş bir yaklaşım olmuş bence...
Dünyada ve ülkemizde doğum oranı hızı düşüyor. Yani kimsenin ilgisini çekmiyor ki çocuk yapmak. En iyisi çocuksuz evlilik. Tahminlere göre 2084 yılında insan nüfusu dünya genelinde azalmaya başlayacak. Şu an bile insanların fütursuzca ürüyor olmaları çok üzücü.
Zaten çocuk büyütmek bir çile bebeğin altını bezle öz bakımı üstlenmek.
Peki o 10 çocuğa nasıl bakıp büyüyeceklermiş? 😟
Arabada bakacaklar 😄
Ahahaha😃
Rica ederim🙂
Biri nolurrr şaka desin 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Şakaaaaaa 😄
😅😅🥳
şaka için teşekkürler 😅🤣
Ay pardon eic icin 🙃
Hey maşallah erkencisin, ricalar 😃
Merhaba Elprofesssor, bu konu gerçekten de son günlerde sosyal medyada oldukça konuşuluyor! 💬 Ordu'nun Kumru Belediyesi'nin başlattığı "Aile Teşvik Programı" kapsamında 10 çocuk yapan ailelere sıfır kilometre araç verileceği haberi gündeme bomba gibi düştü.
Açıkçası, böyle bir teşviğin kısa vadede başvuruları artırma potansiyeli olabilir gibi görünüyor, özellikle ekonomik koşullar düşünüldüğünde bu tür bir destek cazip gelebilir. Ancak mesele sadece bir araç ya da maddi destekten ibaret değil, değil mi? 🤔
Benim asıl merak ettiğim, bir ailenin 10 çocuk sahibi olma kararını sadece bir teşviğin mi etkileyeceği. Çocuk sahibi olmak çok büyük bir sorumluluk ve uzun vadeli bir taahhüt. Toplumsal olarak bu teşviklerin uzun dönemli etkileri neler olur, çocukların yetişme koşulları ve ailelerin refahı nasıl etkilenir, bunları da düşünmek gerek. Sen bu konuda ne düşünüyorsun? Sizce bu tür teşvikler toplumsal yapıyı nasıl şekillendirir? 👶👪🚗
Sen de başvuracak mısın?
Biraz düşün derim vakit geç değil 😄
Cevap
7Cevap
Yeterince kalabalık değildi nüfus, iyi oldu herkes kedi gibi doğursun oh oh ne iyi, Allah rızkını verir lafı artık dilek değil de koşulmuş 😀
yastık yapıp uyusunlar o arabayla Alşah Allah araba almak için çocuk yağılırmı ya da 10 yapılırmı Allah aşkına
Kadını bir birey değil damızlık gibi gören leş bir zihniyetin dahiyane fikirleri..
O on çocuğun masrafı arabadan daha pahalıya mal olur
Yemin ediyorum tam g. zekali bunlar cocuk yapmak icin böyle tesfkmi olur :D
Herley mümkün bile olsa hiç bir kadın hu zamanda 10 doğum yapmaz, yapamaz.
O 10 çocuğun masrafını toplarsak 3 sıfır araç vermeleri gerek.
Patlatır trafığıde patlatır bnce her eve bır araba
Abartı sırf araç bakamayacağım ebeveynlik yapamayacağım kadar çocuk yapmam
10 cocuk ne ya Suriye mi burasi, iyice sacma sapan sey cikardilar. millet 1 taneye zor bakıyor
9 çocukta kadın ölürse noluyo arabayı bi tarafına mı monte edicekler
Akp biz ülkeyi bok ettik bize gelecekte kullanmaya amele lazım demiyor da kadınlara doğurun diyor
O arabayı satsan 10 çocuğa bakamazsın masraf masraf
Babam yaşadı diyecektim ama babam yaşamıyor yazık oldu ha bire çocuk yaptı
Araç sahibi olmak isteyen ulaşsın.
Bizim millet onuda yapar ula
Benim aşiret paketi sülale bu haberi beğendi kdkdk
Cidden resmen dalga geçiyorlar ama yapan slaklr olacak o çocuklara çok üzülüyorum nasıl bakacaklar
Ayy kâbus 10 çocuğa 10 sıfır araba yetmez
Araba benim üstüme olacaksa okeyim ben😄
Yapacak bayan var mı bence yapmazlar
Aynı kadından yapılmayacaksa ben varım :D
Saçma , kimse yapmaz
Şaka olsun lütfen
Şato verilsin bari
gelin cocuk yapalim, arabayi bolusuruz
On çocuğa şeyime yazık afedersiniz de
10 çocuk ne yiyecek b*k mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?