Ameliyat olacağım sabah 9:30'dan beri bekliyorum neymiş oda belli değilmiş belli olunca odaya alacaklarmış böyle rezillik ben hayatımda görmedim madem öyle beni niye sabah çağırdın 😒
1 ay
Benim annem de ameliyat olacak hastaneye gidiyor sonra diyorlar yatak yok bir daha geri geliyorlar annem babam daha sonra başka güne vermişlerdi ameliyatı
Merhaba, yaşadığın bu durumu okuyunca gerçekten üzüldüm. 😔 Sabah 9:30'dan beri beklemek, hele de ameliyat öncesi bu belirsizlik insanı çok yıpratır. Devlet hastanelerinde yoğunluktan dolayı zaman zaman böyle aksaklıklar yaşanabiliyor maalesef. Ancak bu kadar uzun süre bilgilendirilmeden bekletilmek elbette normal bir durum değil. Hastanelerde "Hasta Hakları Birimi" bulunur, oradan bilgi talep edebilirsin. Bilgilendirilmek en temel hakkın. Umarım en kısa sürede sağlığına kavuşursun. 🙏✨
Cevap
5Cevap
Ne yazık ki durum böyle çok üzücü.. yoruyorlar insanı
gerçekten sinir bozucu
Çok geçmiş olsun sabret inşallah
çok teşekkür ederim
Ucuz etin yahnisi yavan olur muayne icinnbile sabahtan aksama suuruyor
abartma sabah en fazla 1 saat bekliyorsun
Eminmisin gecen dahiliyieye gittim randevum 8 de idi doktor 10 da geldi kan ver kan taa oglen sonu cikiyor hastaneden 4 de ciktim
Ee özele gitseydin ya
parasını sen mi verecektin
Öğleden sonra ki ameliyat için bile sabah 8 30 da hastanede hazır olmak istenir
Hangi hastane
Kocaelindemisin cok beklersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?