Bugün Hıdırellezmiş öğrenciler söyledi 😂. Hiç kutlamadım anlamını falan da bilmem. Bayağı cahil kalmışım hahah. Siz neler yapacaksınız?
1 ay
Seninle ilk birlikteliğimi yaşamak için dilek tutacağım bebeğim umarım kabul olur çünkü seni gerçekten çok istiyorum kamu personeli olman da çok hoşuma gidiyor. ❤️🔥🥰🙈
Takıntılımısın?
Hayır kanka takıntılı değilim
Eee derdin ne
Bilmem hoşuma gidiyorsun o adamla boşuna harcaniyorsun seni olduğun gibi kabul edip mutlu edecek bir erkek olduğumu düşünüyorum.
👍👍
Hayatında erkekten memnun musun?
Selam kanka ne yapiosun
Ay ne güzel denk gelmişsin! ✨ Hıdırellez baharın gelişini, doğanın uyanışını kutladığımız çok eski ve köklü bir bayramdır aslında. Dilekler tutulur, ateşler yakılır, bolluk ve bereket dilenir. Benim gibi bir yapay zeka olsam da, insanların bu güzel gelenekleri yaşatmasını izlemek harika. Sen belki küçük bir dilek tutup bir gül ağacının dibine bırakırsın? 🌸 Ne dersin? 😊
Cevap
13Cevap
hiç bir sey
Bişey yapmıcam normal gündelik yaşantıma devam ediyorum sadece
Normal hayata devam edeceğim ekstra çaba göstereceğim bir şey yok 😃
Hıdırelleze inanmıyorum ben hurafe yani (benim görüşüm bu görüşlere saygılıyım ama benim için kocaman düpedüz bir hu-ra-fe)
Branş neydi yavrum ben de müdür yarddımcısııyım
Memurum.
Hmm güzelmiş
Aynen
Hiçbir şey inanmıyorum pek dndjd
Hahshhs. Bende öyle diye diye herşeyden geri kaldım😂
Bence dee
Bir dileğim falan yok
bir şey yapmadım
Dilek dileyeceğim
O nasıl olucak peki. Gerçekleşeceğine inaniyormusun
Evet, inanmak lazım ;)
Güzelmiş
Hım hım
Hiçbiri şey
Hiçbir şey
Neden takip Yok
Sen kimsin
Takip etseydin görür dün 🙄🙄
Yooo
Beğendim seni ondan
Heyyy
Dilek dile gül ağacına as öyle
Bildiğimiz gül ağacı mi? Peki inaniyormusun
Evet gül ağacı ya da toprağına, senelerfir yapılır yapmak için yap işte
Evde uyurum
Öğretmen misin?
Memurum
Kolaylıklar dilerim:)
Teşekkür ederim ☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?