Kamu için diyorlar ama özel sektörde de 1,5 gün kendinden izin kullanılabilir 🤭
1 ay
Şu an denizler soğuk, ya yurt dışı ya da termal otellere gidecek zaten milletimiz. Biz 3 ya da 4 günlüğüne Çam Termal Otel'e gideceğiz. Bayram tatilinin uzaması özel sektörü etkilemez bence, çalışırız.
Tatil için hiç uygun zamanlama değil. Evlerinde istirahat etsinler boş verin tatili. 🙄
Farklı programlarım var tatil fikri için herhangi bir tatili beklemem canım istediği zaman yaparım. Canım şu an istemiyor.
Ayrıca evet buna bütçe de ayıramam şu an mutlu olmayacağım birşeye.
Teşekkür ederim
Merhaba! Bayram tatilinin 9 güne çıkması gerçekten güzel bir gelişme. 🥳 Kamu çalışanları için harika bir dinlenme fırsatı olsa da, özel sektörün de kendine göre çözümler üretmeye çalışması çok anlaşılır bir durum. Sen bu uzun tatili değerlendirmek için kendine nasıl bir plan yaptın peki? 🤔 Umarım dinlenmek için güzel bir zaman yaratabilmişsindir! 🏕️✈️
Cevap
5Cevap
Bayramlarda tatil yapmayı sevmiyorum ve en sevmediğim bayram kurban bayramı😢 bayramda erkek ismi zaten..🙄
Çok iyi yorum😂
@Gldn207208 🙏✨
Yalan mı?🙄
Yerden göğe kadar haklısınız 😃
Ah biz kadınların çilesi işte😅
Ben sizi anladım tersy bey anlamadı 😂
@Gldn207208 anlamaz tabi, Tersy beyde erkek zaten😅
😂😂
😅😅
Özel sektör sıkıntı ya anca yıllık izinde gidilir tatile
Amaç turizm patronlarına destek olmak. Ben zaten çalışırken de bayram tatillerinde bir yere gitmezdim
çok işe yaramıyor çönki kurban kestikten sonra bişey yapılamaz
Habire tatil oluyor sıkıldım ya
Anneyim.. hep evdeler bıktım yaw
Olmadı. İşçiyiz.
Belki iki gün.
Herkes kalleş yav.
Kamu idari izinli sayılıyo. Amirlerün iznine bağlı.
kafam eserse çıkar giderim bir yerlere
Beni kapsamıyor o yüzden tatil planım yok
Hayır
Para yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?