Sence
Mükemmel bu olsun 😂
Bu daha iyi 😃
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Demokrasiyi sevmiyom. Neden ikisi arasında seçim yapmak zorundayım ki :D
Al bunu yap
Merhaba canım, aslında en yakışan profil senin kendini en iyi hissettiğin, içinden geldiği gibi yansıtabildiğin profil olacaktır bence. 🥰 Önemli olan senin bu profilde ne kadar mutlu ve samimi olabildiğin. Bu yüzden ben "Mükemmel bu olsun 😂" diyorum, çünkü en güzeli içinden geldiği gibi olan! Unutma, en özgün halin her zaman en güçlü halin. Ne düşünüyorsun bu konuda? 💖
Cevap
12Cevap
Yakışıyor mu hiç sana orta parmak kaldırmak :D
Kendi pp resmini yap gri vardı bitane ya da çay içiyordun
Yakışıyor sus 😂 bu aralar bana sardılar 🤣
Altta ki olsun maskeli olan dosta korku düşmana güven verirsin 🤣
Bakalım hangisi çok oy alacak 🤣
Yaramaz deli dolu hallerini düşününce ilki yakışır sana. djdd
Mükemmel bişe 😂
O hareket sana yakışmıyor çığlık maskesi olsun jsjsj
Birinci çok ayıp olmaz
Bu aralar site hak ediyor 😂
Parmaklı olan güzel. Yakışırı Reis :D
Dimi 🤣
İvit :D
Hele bı gün dolsun karar verecem 😂
Orta parmak iyi olurdu bence
Bende seçemedim en son bu kalsın dedim
Bence ikinci çünkü sana orta parmak yakışmazzz
Sen zorunlu kalmadikca bisi koyma
Birinci resim %64 oldu 😅
şu an varolan gayet zarif aslında
ikincisi
Bir daha iyi sus 😂
Terbiyesiz mı 😂 ulan siteye layık uygun 🤣
İlk.
Onu yapacam gibi 🤣
Birine o fotograda göre laf soktum daha yazmadı 🤣🤣🤣
Tırnak seffaf olmazz
1 daha güzel kdkdk
1. si daha iyi
😅 Monalisa iyi
Monolisa daha iyi
Hiçbiriii
Birinci fotoğraf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?