1 ay

Fabrikada yemeklere neden şap koyuyorlar?

1 aydır çalışıyorum yemekler hiç güzel değil tadı yok arkadaşlar da diyorlar laf arasında yemeklere şap atıyorlar diye işe girdiğimden beri hiç enerjim modum kalmadı daha önceki iş yerlerinde yemek kartı vardı böyle olmuyordu

Fabrikada yemeklere neden şap koyuyorlar?
Cevapla