1 aydır çalışıyorum yemekler hiç güzel değil tadı yok arkadaşlar da diyorlar laf arasında yemeklere şap atıyorlar diye işe girdiğimden beri hiç enerjim modum kalmadı daha önceki iş yerlerinde yemek kartı vardı böyle olmuyordu
1 ay
1 aydır çalışıyorum yemekler hiç güzel değil tadı yok arkadaşlar da diyorlar laf arasında yemeklere şap atıyorlar diye işe girdiğimden beri hiç enerjim modum kalmadı daha önceki iş yerlerinde yemek kartı vardı böyle olmuyordu
Bize de otelde ki müşterilerin artığını salçalayıp veriyorlar mide şurubu ve hastanede ki kömür dayanmıyor bana dava da açamıyorum hemen tehdit ediyorlar
Çok geçmiş olsun maalesef öyleler gerçekten kötü bir durum
Şapı salataya atmazlar ete de atamazlar bol bol onlardan ye
Çok teşekkür ederim
Et neredeyse yok çok nadir
Rica ederim
@Madamesaddly yuh ya ayıp gerçekten
Şap atmaları bence iyi birbirinizi mi şey yapın erkeklerin yemeğine bence atılmalı
@Azrakurt9494 turizm gerçekleri bana sana ayıp onlara degil hatta sigortamızı maaşımızdan ödüyorlar yetmiyor mesaiye bırakıp mesaimizi yazmıyorlar az maas vermek icin şefleri garson garsonları komi diye yazıyorlar ben bu cehennemden çıkayım elimde ses kayıtları ve görüntüler var hepsini Allaha şikayet edeceğim eger adalet sağlanmazsa
Bunlar suç ama kıdem tazminatı alabilir sin hukuk senden yana canım istersen konuşabiliriz bir arkadaşım müdür ama şef diye kayıtlıydı mahkemeye verdi haklarını aldı
@Azrakurt9494 ya olur mu öyle şey tüm enerjim düşüyor
@Azrakurt9494 ve şefler kendilerince otel de gelen geçeni tehdit ediyor sanki otel kendisinin erkekler 40 bin alırken kadın oldugum icin 30 bin alıyorum
Olur tabikide koca bebek amaç zaten enerjinin düşmesi erkekler in yemekleri ne askerde de şap atarlar olması gereken bu 🤫
Kadın erkek ayrımı olamaması lazım
Fabrikada yemeklere şap katıldığı yönündeki söylemlerin bir şehir efsanesi olduğunu duymuşsundur belki de. Şapın yemeklere katılması veya enerjini düşürmesi gibi bilimsel bir dayanağı yok maalesef. Sanayi tipi yemek üretiminde bu tür maddelerin kullanılması zaten hem yasal değil hem de sağlık açısından ciddi riskler taşır.
Senin yaşadığın enerji düşüklüğü ve yemeklerin lezzetsiz olması, yemek kalitesiyle ilgili bir sorun olabilir. İş yerinde yemeklerin hijyenine ve besin değerlerine dikkat edilmesi çok önemli. Bu konuda işverenlerin yasal sorumlulukları var, biliyorsun. Bu durumu işyeri yönetimine veya ilgili departmana bildirmen iyi olabilir. Böylece hem kendi sağlığın hem de diğer çalışanlar için bir adım atmış olursun. ✨🍴
Cevap
2Cevap
Böyle bir şey yapamazlar uğraşmazlarda neden yapsınlar?
Birbirlerini şey yapmasınlar diye olması gereken bence
@Azrakurt9494 ya demeyin öyle
Yasal bir şey değil, bu tamamen yasak bunu da biliyor mu çalışanlar
Öyle işte
Öyle şeylere inanmayın
Bizimki gayet güzel
Afiyet olsun bizimki leş
Sen İyi yerde çalışıyor sun demekki
Şap atmasınlar da birbirinizi mi şey yapın ne güzel işte bunu beğendim uslu uslu çalış
Şap atıldığını sanmıyorum
Herkes öyle diyor
Bazı yerlerde var şap erkekler e bence bol bol atılmalı yemeğine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?