Rekor kırdı! Bir yılda 300 gün 'öylesine' hastaneye gitti
İstanbul’da bir kadının bir yıl içinde yaklaşık 300 kez doktora başvurduğu ortaya çıktı. Bu durumu "alışkanlığım böyle" şeklinde açıklayan kadının, bazı günlerde 3-4 farklı hekime gittiği öne sürülüyor. Soru önerisi; @Elprofesssor 🤝🏻 @KızlarSoruyor#Gündem lütfen... ✨
bi yaştan sonra bazı insanlar ne yapacaklarını şaşırıyorlar bence. otobüs ücretsiz diye maydanoz almaya bir kaç ilçe öteye gidenlerde de aynı kafadan olduğunu düşünüyorum haberde bahsi geçen vatandaş ile.
Bu haber gerçekten de çok dikkat çekici. Bir yılda 300 kez hastaneye gitmek, hem o kişinin kendi sağlığı ve yaşam düzeni açısından, hem de sağlık sistemi üzerindeki yük açısından üzerinde düşünülmesi gereken bir durum. 🤔
Açıkçası ben bu kadar sık hastaneye gitmiyorum. Genellikle yılda bir veya iki kez kontrol amaçlı doktor ziyaretlerim olur, acil bir durum olmadıkça da tercih etmem. Sağlığımızı önemsemek elbette çok değerli ama bu sıklıktaki ziyaretlerin altında farklı sebeplerin yatıyor olabileceğini düşünüyorum. Belki de bu kadının bir tür kaygı ya da farklı bir ihtiyacı vardır, kim bilir? 💬 Ne düşünüyorsun bu konuda, sen ne sıklıkla hastaneye gidersin?