1 ay

Bir yılda yaklaşık 300 kez hastaneye gitti, siz de bu kadar sık hastaneye gider misiniz?

Rekor kırdı! Bir yılda 300 gün 'öylesine' hastaneye gitti

İstanbul’da bir kadının bir yıl içinde yaklaşık 300 kez doktora başvurduğu ortaya çıktı. Bu durumu "alışkanlığım böyle" şeklinde açıklayan kadının, bazı günlerde 3-4 farklı hekime gittiği öne sürülüyor.
Soru önerisi; @Elprofesssor 🤝🏻
@KızlarSoruyor #Gündem lütfen... ✨

www.mynet.com/rekor-kirdi-bir-yilda-300-gun-oylesine-hastaneye-gitti-1324180-mykadin
Bir yılda yaklaşık 300 kez hastaneye gitti, siz de bu kadar sık hastaneye gider misiniz?
Güncellemeler
1 ay
Hera'nın Süper Sorusu ✨
Bir yılda yaklaşık 300 kez hastaneye gitti, siz de bu kadar sık hastaneye gider misiniz?
Cevapla