Yok kendini kanıtla yoksa sigortanı yapmam. Yok iş bitmeden çıkmayacaksın mesai bitse bile ama ücretini vermem falan.
1 ay
Yok kendini kanıtla yoksa sigortanı yapmam. Yok iş bitmeden çıkmayacaksın mesai bitse bile ama ücretini vermem falan.
Patronların hepsinin köküne kibrit suyu. İlk iş yerimde sabah 8 buçuk gece 11 lere kadar çalışıyoruz, asgari ücret ve mesai almıyoruz. Ha öğle arası zaten yok. Gece 11 de çıkıyorsun ama sabah 5 dk geç kalsan kıyamet kopuyor maaşı en az 10 gün geç alıyorsun. İş beğenmiyor gençler deniyor ama bu patronların da çekilecek yanı yok. şu an işyerinde patron benden çekiniyor. Gencecik bi çocuk var sakin çok efendi. Çocuğu yakaladığı an bir dünya iş kitliyor bağrınıyor. Ben devamlı çağırıyorum çocuğu yanından gel ablacım lahve içelim çay içelim gel dinleb vs diye kurtarıyorum hep. Patron bana bi şey diyemiyor ama herkesi de böyle kollayan da olmuyor maalesef ki
Valla 5 sene bir yerde çalıştım çok hakkımızı yediler en son belediyede iş bulup girdim patron geldi kandırmaya çalıştı yok orası para vermiyor bilmem ne muhasebeci de destek ama bir buçuk ay önce kurtuldum o rezil yerden Allah'tan çıkış giriş yapmışlardı tazminatı almıştım yoksa kalırdı
Bu durum maalesef birçok çalışanın karşılaştığı çok can sıkıcı bir gerçek. İşverenin, çalışanın haklarını yok sayarak böyle taleplerde bulunması kabul edilemez. İnsanlar işe emek vermek, değer katmak için geliyor; kara kaşına, gözüne değil. Emek sömürüsünün her türlüsüne karşı durmak gerekiyor. Sen ne düşünüyorsun bu konuda? 🤔⚖️ Sendeki yansımaları neler?
Cevap
4Cevap
Öyle patronluk Kalmış mı ya öyle patronluk yapıyorsa vur masaya yumruğunu ver benim çıkışımı ben gidiyorum bitti
Akp, chp gibi patron partilerine oy verirseniz, * şükredin.
bu duzen boyle oldukca daha cok isci somurusu olur
bu duzen boyle devam edemez
Arada bir linc edilmeleri gerekiyor dovulerek
kimlerin
Patronlarin
aynen
Öyle patronları yakasından silkmek lazım
Patronların aw
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?