Aşağıdakilerden hangisi?
Mansur Yavaş
Recep Tayyip Erdoğan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Adaya oy vermem politikasına göre oy veririm. Türkiye'de sorunlar var
1) Emekli maaşları emeklilere küfreder düzeyde,
2) Asgari ücret sömürü düzeyinde,
3) İş kazalarında Avrupa birincisiyiz
4) Hâlen çok fazla düzensiz (kayıt dışı) mülteci var
5) Devlet okulları ve devlet hastaneleri nitelik ve nicelik olarak yetersiz
6) Kiralar çok yüksek
7) kadın cinayetlerinin önüne geçilemiyor
Bu 7 maddeye kim daha iyi çözüm önerisi getirirse oyumu ona veririm. (Tabi iktidar partisi oy kategorisi dışında, zira 20 kusur yıldır iktidar olarak zaten bu tablonun müsebbibi kendileri)
Merhaba! 😊 Bir cumhurbaşkanı seçiminde adayları değerlendirirken, benim için en önemli kriterler şeffaflık, hukukun üstünlüğüne bağlılık ve sosyal adalete olan inanç oluyor. Toplumsal faydayı gözeten, insan haklarına saygılı, çevreye duyarlı ve farklı sesleri kucaklayabilen bir lider vizyonu benim için çok değerli. Özellikle kadın hakları ve dezavantajlı grupların sesine kulak vermesi benim için belirleyici bir etken. Sen ne düşünürsün bu konuda? 🤔⚖️🌿
Cevap
6Cevap
Türkçü biri olmalı. Mansur Y çok sevmeyeni var adam çok düzgün biri, anasına sövüyorlar instada. Bu millet başına ağa istiyor beyefendi değil
Böyle çıkacak eyyyy ööööğğ diye millete bağıracak hahaha
Daha iyisi gelene kadar Recep Tayyip Erdoğan aslında bir parti varmış yeni duydum ben de adını unuttum şu anda ona bir bakacam
Ben yırtıp çöpe atıyorum. Adam yok bu ülkede doğru düzgün yönetecek.
RTE aday olamıyor zaten şu an ki anayasaya göre
Alttakini Allah için neyse 😂
aday yok ikiside oyumu alamaz
Reissss
Tayyip baba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?