https://hizliresim.com/duxvsvn
https://hizliresim.com/cdrddu9
Bu adi önce peygambere dine hakaret etti sonra gizlendi.
Bunun dinle alakası yok biliyorum çünkü Japon Çin Alman Kore tamamen birbirinden farklı inançlar ve kültürler ama ortak noktaları yükseliş. Bir ülkede normal gibi 3 milyon işsizin olduğunu müjde diyerek seçim yaklaşıyor diye söylüyor resmen.

Türk insanı genel olarak tembel olunca öyle oluyor. işimiz gücümüz alavare , dalavere , sahtekarlık , dolandırıcılık , çakallık , fırsatçılık , kıskançlık , hasedlik , dedikodu , birbirimizin yüzüne gülüp arkadan kuyu kazmak olunca öyle oluyor. ben hepsi demiyorum. yüzde yüz demiyorum. istisnalar muhakkak vardır ve kaideyi bozmaz. genel olarak diyorum. bae ve katar nasıl gelişmiş. etiyopya ilk hırıstiyan ülke niye geri kalmış. suç islamın değil müslümanların. Allah çalışana dünyada karşılığını verir. imanı yoksa ahirette vermez. varsa ona da verir. sebep islamın çalışın emrine uymamak.
Aynen öyle insanlar yüzünden

Bu anası fahi8şe sorunun altına gelip peygambere ağır hakaret etti
Sorun dinden uzaklaşılması. Hatta obnül Arabi nin Osmanli ile ilgili kehanetlerinden birinde "Sarıkları küçüldükçek otoriteleri de küçülecektir" diye bir sozu vardir. İslam a gercekten bagli imparatorlar devlet buyukleri oldugu donemlerde hem islam devletleri hem de Osmanli gibi Turk devletleri inanilmaz basarilar gostermis. Ama ne zaman ki islam a gereken gibi bagli olmayanlar gelince dusus basliyor hep boyle oluyor. Hatta son yuzyillarda slaslen siyonist yahudi olup muslüman kiligina giren munafiklar ortaya cikmiatir ki bunuj sonucunu da maalesef goruyoruz.
Bu arada guncelleme kisminda peygambere hakaret eden birinden bahsetmissin oyle bir durumda ekran goruntusu alip polise savciliga verirsen nur topu gibi brla aliyor basina öttürüyorlar oylelerini merak etme. Yurt disinda olmalarina guveniyirlar oyleleri ama merak etme sen ver bi sekilde odetiliyor onlara cok detay vermim simdi 😊
Evet o lavuk şu an sakli profil
Çünkü Doğu ülkelerinde demokrasi kavramı yok. Buna demokrasiye hiçbir zaman erişememiş Türkiye de dâhil. Bir parti düşünün ki, kurulduğundan 1950'ye kadar hiçbir partinin açılmasına müsaade etmesin ve tek başına kalsın. Zaten bir partinin seçim kazanmadığı hâlde 100 yıl var olması demokrasiye aykırıdır. Bir parti, 100 yıl var olmamalı. Bir seçimde iki parti değil, ikiden fazla parti yarışmalıdır.
Yani sorun, Türk halkında. Çünkü bizler, Fransızlar gibi demokratik bir kafa yapısına sahip olmadığımız için böyle idare ediliyoruz.
Cimere bildirdim. Cumhurbaskanina hakaretten
Altta bulunan birinin cevabını linki paylaştım
Bence mesele doğrudan din değil, tamamen yönetim, kurumlar ve zihniyet meselesi 🔍 Din çoğu zaman sadece bahane ediliyor. Şeffaflık, liyakat, hukuk olmayınca ekonomi de çöküyor 💸
Ankette “Bazı ülkelerde hak istenilince verilmez insanlar zorla sökerek dökerek alır” şıkkına yakınım. Hak verilmediği sürece insanlar ses çıkarmazsa hiçbir şey değişmiyor maalesef 😔 Peki sence nereden başlamak gerek, eğitim mi, adalet mi? 🧠⚖️
Cevap
18Cevap
Ehli sünnet itikadı unutuldu. Ahir zamandayiz din hakkinda ihtilaf arttı.. Allah Kuranı Kerimde samimi olarak dogruyu arayan ve dua eden herkesi dogru yola kavuşturacağını vadediyor;
Türkiye fakir bir ülke değil aksine çok zengin, sorun yıllardır (taa 80 lerden beri) sömürü var. Emekçi sermaye tarafından sömrülüyor. Çözümü basit bunun, siyasi popülizme tav olmazsa seçmen yani biri Atatürk Devlet Türklük diyor diye oy vermeyi bırakırsa ya da biri Osmanlı, gelenek görenek diyor diye oy vermeyi bırakırsa icraate bakarak oy davranışını şekillendirilir bu iş düzelir.
dinle alakalı değil müslümanların oldugu yer yeraltı zengini ve sürekli işgal altında. müslüman ülkeler batı gibi silah ve insan öldürme odaklı ülkeler değil. amerika menfaati için nükleer bile kullanmış ülke. venezuelada hristiyan orayıda karıştırıyor çünkü petrol rezervi en büyüklerden. bi ara grönlanda göz dikti. yani japonya ortadoğuda olsa sürekli karışık işgal altında olacak. ayrıca petrol zengini müslüman ülkelerin ekonomisi dünyada en iyisi
Baştakiler dini kullanıp ülkeyi sömürmediği için o ülkeler yükselişte
çünkü islam adı altında yalan yanlış şeylere başvuruyor ya da kendi işlerine gelen şekillerde kıvırıyorlar türkiye de orta doğuda da müslüman ülke yoktur müşrik ülke vardır.
Dinin de etkisi var islam ülkelerinde ortak değerler demokrasi, bireyselleşme, fikir özgürlüğü yok. Hal böyle olunca ekonomide etkileniyor
Cok guzel bir soru gerçekten İslami ülke dediğimiz ülkeler hepsi dini kullanarak yönetim yapıyor ve kisitlama cok fazla örn kızların okumamasi
Mesele Din Kültürü degil , Ahlak bilgisi o yuzden Avrupa gelişmiş Müslüman ülkeler genel olarak geri kalmış durumda.
İslam tüm yatırımı öbür dünyaya yapiyor kafa icatta bulusta değil din iman derken tembellik diz boyu
Müslüman ülkelerin çoğu zenginlik içinde yüzüyor, körfez ülkeleri Yahudi mi
Hayır paralarını baştaki sarayda yiyor halk aç
Emin misin BAE ve Arabistan ve İran gayet gelişmiş ekonomiler
Çünkü gelişmemeleri için ekonomik baskı ve dışa bağımlı bırakılıyorlar
Biz ülkemizi seviyoruz. Beğenmiyorsan s olup gidebilirsin
O yüzden mi geri kalmış
Tamam kardeşim s olup daha ilerisine git o zaman 😀
Din ile uyurulup bilimden uzaklaştırılıdıkları için.
Dinle alakası yok
Maalesef
Çünkü en çok savası bizimle yapıyolar Japonya Kore toplanıyo ama biz
Bir kere inandığı din bilime ve akla aykırı. 1400 sene öncesinin doğmaları ve biat kültürüyle kimse ilerleyemez.
Din oku öğren düşün diyor
Zaten onu yapınca da dinden çıkıyor ve insan yazması olduğunu net olarak anlıyorsun. Onun yabi muhammedin kast ettiği sadece kendi yazdığı kitap. Zaten onun için de 1 tane bile ileri islam ülkesi yok. Bir tek türkiye vardı onun da içinden geçtiler 23 senede
Sen tam dinin istediği gibi olmuşsun bir daha oku kitabı
Bin kere okudum. Bir mühendis ve genel kültürü baya yüksek birisi olarak söylüyorum asla ama asla tanrı sözü olamaz. Net yani
Dini kullananlara karşı uyarıyor ama kitap
Bozuk saat bile günde 2 kere doğruyu gösterir. Vazı şeylerin doğru olması onu ne tamamen doğru ne de ilahi yapar.
Yok orada dur. Bir çok defa ben kuluma yeterim araya birileri girmeye çalışıp sizi benim adımı kullanıp kandırmasın yazıyor
E tamam da zaten muhammedin olayı o. İnsanları başka türlü basıl inandıracak vahiy aldığına. Hep tanrı ağzından konuşmuş kştap boyunca.
Bence saygılı ol inanmak zorunda değilsin.
Sence değil çünkü ne bilimsel bir eğitimin var ne de bu konularda detaylı bir araştırman var.
Sana bir soru diyelim ki ev ev dolaşan bir görevlisin. Bir evin kapısını çaldın kapısı 6-7 yaşlarında küçük bir kız çocuğu açtı. Ve seni içeriye aldı. İçeride 50 li yaşlarında bir dayı var. Dayıya " Ne tatlı bir torununuz var " Dedin. O da sana "o benim torunum değil karım" Dedi. Ne yaparsın ne düşünürsün?
Çüş utanmaz herif bu kadar kolay mı iftiralar atmak? Git yaşar Nuri ne demiş ona bak. O kadar çok biliyorsan! Sen inanma asla inanma. Sana bir defa bile inan bu din muhteşem demedim. Ama sataşmak haddin değil
Sana bir soru sordum cevabını ver önce sonra ben de sana delilleriyle belgeleriyle sonuna kadar ispatlayayım. sen önce sorunun cevabını ver.
Gelenekle dini karıştırırsan ki ikisinden de haberin yok ikisini de kafana göre yorumlayıp kendine göre birini seçersin. Araplar arasında yaşı büyük kadınlarla ya da küçük kızlarla evlenmek vardı ama İslam'da erginlik olgunluk yeterlilik çağı diye bir kelime var ayette geçen. O zamanın yahudisi aramisi Avrupası bir çok dünya genelinde tarihlerde 12 yaşında doğum yapanlar var. Kızılderili pocatantos bile o yaşlarda evlendi. Attığın iftira iki dünyada yakanı bırakmasın inşallah
Zıçayım öyle geleneğe. 50 küsür yaşındaki dayının 6 yaşındaki zavallı kız çocuğunu zikmesi gelenekse. O geleneği yapanın da sülalesini...
Al sana diyanet islam ansiklopedisi aç oku bana ayşenşn doğum tarihini söyle pis sapık sevici. Ayşe sadece 1 tanesi daha say say bitmez bu herifin sapıklıkları ayrıca yazdığı Kuran'ın saçmalıkları
Aç hafi oku ve bana Ayşe'nin doğum tarihini söyle
Hz. Ebû Bekir, düğünü neden geciktirdiğini Hz. Peygamber’e sormuş, mehir parasını temin edemediği için tehir ettiğini öğrenince ihtiyacı olan 500 dirhemi ona ödünç vermişti.
Kendi attığın linkte bile fark ettim geciken bir evlilik olduğunu. Sen utanmaz arsız ne hakla tanımadığın bilmediğin inanmadın diye saldırma hakkını kendinde görürsün?
Lan kızım o küçük beyninle bir sapığın diğer sapığa kız çocuğunu satarken söylediklerini anlatma. Aç linki orada ayşenin doğum tarihi yazıyor onu oku ve buraya yaz. Bunu bile becerecek beyin kapasiten yok gelmiş burada kendinden milyon kat bilgili bir adama kafa tutuyorsun.
Aç oku buraya yaz
Bu kadar basit
Araplar kabileler arasında bağ tutmak için kızlarını değerli önemli kişilere gönderiyor. Bunu evlilik yoluyla yapıyorlar. Akraba olmak için. Tarihte bunun çok örneği var. Hz. Ayşe'nin çocuğu bile yok.
Saldırmak en kolayı nasıl olsa her şeyi biliyormuş gibi. Kötü niyetle sadece aynı kısır döngüye girersin.
Niye yok çünkü artık muhoda sperm bile yok. Kısır da değil fatma var ve doğduktan sonra ölen çocukları var.
Daha kaç kere söyleyecem ayşenşn doğum tarihini okuyup buraya yazmanı.
Burada tek kötü niyetli birisi varsa o da sensin sen. Çocuk istismarını normalleştirmeye çalışman bile mide bulandırıcı
Bence sen tam bir ucubesin. Hz. Peygamber bu evlilikten sonra 3 defa daha evlenmiş. Defol git lanetli hayatına.
Asıl ucube sensin hala sübyancı ensest kadın düşkünü bir sapığa hala ve hala hazret diyen peygamber diyen nato kafa nato mermersin. Bir insan nasıl yaa nasıl 50 küsür yaşindaki bir dayının 6 yaşındaki zavallı bir kız çocuğunu zikmesini normal karşılayabilir aklım almıyor. Bu nasıl bi4 vicdansızlık bu nasıl bir hayvanlık bu nasıl bir beyin yoksunluğu ve cehalet. Daha attığım linki açıp okuyup evet zavallı ayşenin doğum tarihi 614 yılıymış muho sapığı geberdiğinde yabi 632 de daha yeni 18 yaşına girmiş. Bu herif bu zavallı kız çocuğuna 12 sene boyunca tecavüz etmiş demekten bile acizsin mide bulandırıcı iğrenç yaratık
Halbuki daha bu konuda ve diğer sapıklıkları konusunda sana yağdıracaktım belgeleri. Hele ki kuran denen o orta çağ masal kitabının nasıl bir saçmalık ve bilime aykırı olduğunu 1 ay konuşurum 1 ay delilleriyle belgeleriyle. Bende asla kimseye iftira olmaz. Sen beni sitedeki mallarla karıştırdın galiba. Karşında kaç yaşında koskoca bir makine mühendisi var. Senelerce araştırdım yedim yuttum ben bunları
Kendini neden gizledin soğan erkeği? Bu kadar mı adamlığın? Buhari kitabını yüz elli yıl sonra çoğu duyduğu rivayete göre yazmış. Öyle aşağılıklar var ki hayatı boyunca inanmadığı halde uydurur bu yolla para kazanır. Sen niyetine göre konuştun. Elinde dünyanın en güzel soylu kadınlarını alma imkanı olan bir insan senin pis zihniyetin ürünü gibi davranmaz.
Çünkü siz cshil yaratıklardan her türlü adilik beklenir.
Senin daha ne sierden ne kütüp ü siddeden ne de inandığın sapığın dininden haberin bile yok. Gelmiş bana ahkm kesiyorsun. Hadi buhari yalan söyledi uydurdu. Müslimde mi yalan söyledi uydurdu, ebu davudda mı yalan söyledi uydurdu. Peki ya islamın babaları eşari imam ı azam ebu hanife. İmam şafi hambeli vs. De mi yalan söyledi uydurdu.
Hadi hepsi yalan ayşe bizzat kendisi ağzıyla anlatıyor o da mı yalan söyledi uydurdu. Tüm dünya biliyor bunu tüm dünya bir siz sığırlar anlamadınız gitti. Ulan bu herifin trk sapıklığı değil ki ne kendi gelinini bırakmış elden geçirmediği ne süt kardeşinin karısını. Bunlarda mı uydurma ve yalan? Hepsi kanıtlı belgeli. Kuran desen zaten fare kadar aklı olanın asla inanmayacağı kadar safsata dolu. Yok abi yok beyin olmayınca ne anlatsan boşa.
Senin gibi haysiyetsiz fareler ancak saklanır öyle havlar. Çok evlilik Arap kültüründe önemli kimselerin sözleşmesi gibi akrabalık bağı kurması için var. Gerisi tek eşlilik yaygın. Bu zamana göre hesap yapıp bilmediğin kültüre saldıracak kadar adisin. Bir daha söylüyorum inanma inanma inanma. Kimsenin umurunda değilsin.
Sensin lan haysiyetsiz hayvan. Kafakter yoksunu cehaletin paçasından aktığı lahım faresi. İslamcı dansözlerin videolarından izleyip izleyip bana gelip burada dansözlük yapıyor. Ulan hadi inkar et bu herifin kendi gelinini de ziktiğini hadi...
Senin babanın kim olduğu bile belli değildir eminim. Sen sadece israfsın. Adam olmadığın için hemen korkup resmini kapattın. Bu kadar karaktersizsin
Sensin lan o soyu bozuk kansız köpek. Siz hayvanlardan her türlü sapıklık kötülük zorbaluk ve vahşet beklenir. 50 küsür yaşındaki dayının 6 yaşındaki zavallı bir kız çocuğunu zikmesini normal bulan bir karakter yoksunu kanı bozuk hayvandan her türlü ş*r*fsizlik beklenir.
Korkak çöplük hala konuşuyor musun? İstersen şimdi seni savcıya verir çıktığın deliğine geri sokarım.
Profil resmini aldım seni bulamayacağımı mı sandın?
İstediğin yere ver kanı bozuk pijjjj. Çocuk istismarcısı einstein çetesi dölleri. Sizler cidden gebertilmeyi hak ediyorsunuz. İsrailin size yaptıklarına asla üzülmüyorum diyecem ama onlar da sizin bir değişiğiniz. Medeniyetsiz cahil hayvan sürüleri al birini vur ötekine. Ayrıca k*ç*nda mini etekle gezme bir daha sana yakışan hayat işte bu hayvan hayatı it.
https://hizliresim.com/fgtmzep
Sizi aynı Arap dininin emrettiği gibi evlere kapatıp 4 duvar arasında okul yüzğ hastane yüzü görmeden yaşatmak lazım. Köle pazarlarında alıp satmak dayılara peşkeş çekmek lazım o zaman anlarsınız ananızın damını.
İstediğin yere ver kanı bozuk pijjjj. Çocuk istismarcısı einstein çetesi dölleri. Sizler cidden gebertilmeyi hak ediyorsunuz. İsrailin size yaptıklarına asla üzülmüyorum diyecem ama onlar da sizin bir değişiğiniz. Medeniyetsiz cahil hayvan sürüleri al birini vur ötekine. Ayrıca k*ç*nda mini etekle gezme bir daha sana yakışan hayat işte bu hayvan hayatı it.
https://hizliresim.com/fgtmzep
Sizi aynı Arap dininin emrettiği gibi evlere kapatıp 4 duvar arasında okul yüzğ hastane yüzü görmeden yaşatmak lazım. Köle pazarlarında alıp satmak dayılara peşkeş çekmek lazım o zaman anlarsınız ananızın damını. Nnkl
İstediğini al hele bir kılıma zarar gelsin bak bakalım neler oluyor. Sen beni basit bir adam sandın galiba. Sapık o***pu çocuğu
Sedat Pekere kadar gidecek bu iş öyle soytarılık yapmaya benzemez milletin inancına havlamak!
Ben Tanrı'dan başka kimseden korkmam. Söylediğim her şey kanıtlı belgeli. senin gibi çocuk tecavüzcüsü yaratıklardan da zaten ancak bu beklenir tek bildiğiniz ancak tehtit zorbalık ve zulüm. Ben de senin kim olduğunu biliyorum metak etme. Dişe diş göze göz kana kan.
And olsun ki sizler gibi soysuz kanı bozuk minicik çocukları dayılara peşkeş çeken yaratıklara asla yenilmeyecez. Siz sapıklardan korkan sizler gibi namert olsun. Sapık arabın dinini elbet bu ülkeden silip Türk'ün gerçek dini göktengri dinine dönecek bu ülke.
Ben Tanrı'dan başka kimseden korkmam. Söylediğim her şey kanıtlı belgeli. senin gibi çocuk tecavüzcüsü yaratıklardan da zaten ancak bu beklenir tek bildiğiniz ancak tehtit zorbalık ve zulüm. Ben de senin kim olduğunu biliyorum metak etme. Dişe diş göze göz kana kan.
And olsun ki sizler gibi soysuz kanı bozuk minicik çocukları dayılara peşkeş çeken yaratıklara asla yenilmeyecez. Siz sapıklardan korkan sizler gibi namert olsun. Sapık arabın dinini elbet bu ülkeden silip Türk'ün gerçek dini göktengri dinine dönecek bu ülke...
Anası fahi8şe bulunacaksın!
@Emir2531 ♥️♥️♥️♥️♥️
Körfez ülkeleri zengin
Halk aç dubaye bak
Din kullanarak yönetmek diyelim biz buna
Çünkü beyinleri çalışmıyor.
hala akıllanmıyosun :)
Sorun din tabi
Değil dostum sorun insanlar
Cahillik diyeyim
bilmiyorum
Bilmiyorumm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?