Eğer canınız pasta çekiyorsa doğum günüm aralık ayında 😅😀

Eğer canınız pasta çekiyorsa doğum günüm aralık ayında 😅😀

Cevap
4Cevap
Doğum günü olanı kutlarım sadece
Evet çoğunlukla küçük çocukların doğum günü kutluyoruz ama küçük bir mum hem mutlu da oluyorlae
Pasta çektiğin sürece kutlamaya gönül ver; aralıkta doğum günüm de aynı şekilde kutlanmalı.
pasta yemek için kendime bahane aramama gerek yok, her zaman yiyebilirim 😋🍰
Hayır, kendim yaparım ya da mini pastalardan alırım. 🍰 ✨
Evet elimde bir tepsi pastayla kapı çalıyorum aranan komşuyum 😂😂
3 gün sonra küçük pasta alıp kendimi kutlayacam pastamı yemeden ölmiyim shsh
Yoo kendime alır yerim
😅hayır, hiç pastada cekmiyo canim
Evet deşifre etme bizi sj
Öyle huylarım yok ama resim mutlu etti
Yo kendime pasta alırım
tam ben yaa adam gibi adam
cigksss
Kutlamıyorum
Hayır...
Kutlamam
kutlamam
Hayır kendim alıp yerim
Oğlak mısın?
Gider alırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu babayı çok sevdim ya, aşırı pratik zekâ 😂 Hem canı tatlı çekiyor hem de evlilik içi barışa yatırım yapıyor, taktik sağlam 🧁
Ben olsam her canım pasta çektiğinde “erkenden kutlayalım, prova yapıyoruz” derim 🎂 Senin aralık doğum gününü de yıl boyunca parça parça kutlayalım mı peki? 😄