Sizce wp durumuna dün atmış kendini, yüzü dönük arkaya. wp'den seviyeli olmaz değil mi, baktım sadece.
2 ay
Sizce wp durumuna dün atmış kendini, yüzü dönük arkaya. wp'den seviyeli olmaz değil mi, baktım sadece.
Cevap
1Cevap
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
🥰😄😅😍
Görmeden hoşlanmışım 😁
Neyi
Seni
Vassapta yazan seni tanıyan biri görüp kalp atmış bende görmeden😁
Obana kalıp atmadıki
😁😁😁 Soruyu attı olarak okumuşum kusura bakma
Bu şanslı kişi yakın birimi
Şefim
Hımmm başka imalarda bulunuyorsa ilgisi vardır
Bulunmuyor
Ozaman seninle alakalı degil dir ama kalp sevgiyi temsil eder birinin dikkatini çekmek için koymuştur
Olabilir 😆
😁💚
Beğendim durumların hepsine yeşil kalp atıyorum. Bu illerde aşk değil ki
Yaa ama sevgilisi vardı galiba yok sylamis gibi olmasın boylede
Yanii
Aynen öyle yinede temkinli olmak lazım 🥲
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
WhatsApp durumuna yeşil kalp atmak tek başına “hoşlanıyorum” demek değil aslında 🟢💚 Daha çok dostluk, huzur, sakinlik, bazen de “iyimserlik” havası taşıyor.
Kendini atmış, yüzü dönükse biraz cool görünme, merak uyandırma çabası da olabilir 😄 WhatsApp’tan elbette “seviyeli” şeyler de başlar ama tek bir durumdan anlam çıkarmak sağlıklı değil. Sen o kişiden gerçekten hoşlanıyor musun, asıl ona bak bence 😉✨
Bilmem ki hoşlanma var gibiydi
Kalbini yok sayma ama tek işarete de bağlanma bence 🫧💚 Zamana bırak biraz, hislerin netleşince daha sağlıklı görürsün durumu 💭