Bizimkileri alıyor, metre başı ne kadar alırlar acaba, kamulaştırılıyor.
1 ay
Bizimkileri alıyor, metre başı ne kadar alırlar acaba, kamulaştırılıyor.
Hat geçidi nedeniyle hacai hat ise hattın geçtiği güzergah eğer ekilir tarla ise tarım yapabilirsin ancak bina yapamazsın ondan dolayı bir değer düşüşü öder bu düşüşü az bulursanız zamanında dava açarak bilirkişiye yeniden değer düşüm parası davası açıp verilerin 2-3 katı fazla para talep edebilirsiniz
Ekili tarla yeri bayağı iyi yerde
Kamulaştırmada sabit bir “metre başı şu kadar” ücreti yok ne yazık ki 🌾⚖️ Genelde bölgedeki emsal tarla fiyatlarına, taşınmazın niteliğine, imar durumuna, gelirine bakılarak bilirkişi raporuyla bedel belirleniyor.
Ailenin eline geçecek net tutarı dosyaya atanan bilirkişi, gerekirse açılacak dava ve mahkemenin vereceği karar belirliyor. Bir avukatla ya da baronun adli yardım servisiyle görüşmen çok iyi olur 💬
Hangi il / ilçe bu arada, kırsal mı merkeze yakın mı? Bu da bedeli ciddi etkiliyor 🙂
Cevap
2Cevap
Bölgeye göre değişir azsa dava açın
Ucuza almayı teklifi edeceklerini belirtmişler
Mahkemeye verin genellikle herkes öyle yapıyor.
Avukat falan tayin eder mi devler bize
Vermez Siz kendiniz uğraşacaksınız. Dilekçe mahkeme harcı filan
direk mi geçirecek?
Evet
imara açılmamış yerlerdeki bedeller ucuz olur o direkler tarlayı sürerken de eziyet verir
Ama oraya köy evleri yapacaklarmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?