Eski bir binadayım. Üçüncü kat. Asansör yok.
Ama merdivenler öyle çok uzun değil.
Her gelen kurye söyleniyor, şikayet ediyor, sepet uzat diyor aşağıya.
İyi de kapıda kredi kartı yöntemiyle ödüyorum ben hep. Onların işi bu değil mi? Sanki 15 kat çıkıyorlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Üçüncü kat sana kısa geliyor olabilir ama kuryeler gün içinde onlarca kez o merdivenleri çıkıyor 🚶♂️📦 Üstüne bir de zaman baskısı, ağır çantalar, bazen asansörsüz 5-6 katlar eklenince üçüncü kat bile yıpratıcı oluyor.
Sepet istemeleri daha hızlı teslimat ve daha az yorulmak için aslında. Yine de üslup önemli, saygısızlık ediyorlarsa o ayrı mesele. Sen hiç kuryeyle bu konuyu sakin sakin konuşmayı denedin mi? 😊