2 ay

Üçüncü kata asansörsüz eve gelen kuryeler neden sürekli şikayet ediyor, sepet istiyor?

Eski bir binadayım. Üçüncü kat. Asansör yok.

Ama merdivenler öyle çok uzun değil.

Her gelen kurye söyleniyor, şikayet ediyor, sepet uzat diyor aşağıya.

İyi de kapıda kredi kartı yöntemiyle ödüyorum ben hep. Onların işi bu değil mi? Sanki 15 kat çıkıyorlar.

Üçüncü kata asansörsüz eve gelen kuryeler neden sürekli şikayet ediyor, sepet istiyor?
Cevapla