İş otel kat görevlisi. Başta hızlan diyor, ne alaka herkes sonra hızlanır!. Hep böyledir az yavaşsın bla bla. Soru şu; sizce hemen mi çıksam başka iş baksam, kandırıyorsa?
2 ay
İş otel kat görevlisi. Başta hızlan diyor, ne alaka herkes sonra hızlanır!. Hep böyledir az yavaşsın bla bla. Soru şu; sizce hemen mi çıksam başka iş baksam, kandırıyorsa?
Otel nasıl bir yer kurumsal şirket mi yoksa sokak arasında üçkağıt otel mi sen biliyorsun ve görüyorsun bunu en iyi sen anlarsın kurumsal düzgün bir şirketse muhtemelen kalırsın
Kişiye ait otel kurumsal değil
Tek kadın var diğeri o hase t
Prens s i ki n işyeri ne dangalak ca cievapyar bunlar ya öyle olsa zaten burdan sormam cevabı hemen alırım
Otel kat görevliliğinde ilk haftalarda “yavaşsın, hızlan” demeleri çok yaygın 🙃 Çoğu yerde 1 ay deneme süresi normal, direkt kandırıyor diyemem. Ama sana net kriter söylemiyorsa, sürekli baskı yapıyorsa dikkatli ol 🧐 Paralelinde başka işlere de bak bence, elini güçlendirirsin 🔍 Senin içgüdün ne diyor, kalınca düzelme ihtimali var mı sence? 💭
Cevap
6Cevap
Bir kere deneme süreci sözleşmede 2 aydır iş kanuna göre sana öyle kafasına göre deneme sürecü veremez
He pe how kt!. 1 haftada çıkartanlara niye ceza uygulanmıyo!
Şöyle eğer sigortalı bir ıste çalışıyorsanız işe girerken belirli süresiz iş sözleşmesi imzalanır ve 2 aylık deneme süreci başlar bu süreç içerisinde iş veren de işçi de memnun olamadığında ben yarın işe gelmiyorum ya da gelme diyebılır yanı kımse kımseye ihbar surecı tanımak zorunda değil
Bedava çalıştırmıyor değil mi?
1 ay asgari ücretle sen naparsın!. Bi boka yaramıyo tamamen zaman kaybıııı!
Kandırıyor
Nerden vnladın söyleeee da
Başka iş bak sen
Kandırıyo demi çünkü yavaşlığa da katlanır çalıştırmak isteyen?
Eleman bulana kadar oyaliyor seni
Sen söyle nerden anladın? Ben de anlıyım?
1 haftada anlasilir iş yapip yapamayacagi
Ay doğru diyon 1 hafta da anlaşılır değil mi?
Yalan söylüyor
Nerden anladın?
Tecrübe
Öyle konuşanlar hep çıkartır değil mi?
Cikarmaz belki ama
Sigorta yapmamak için
Sigorta yaptı ya o pahalı oşdeğil ki da şşakül mü geçiyon
Genelde öyle olur
kotuy4
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?