Tedavisi olmayan bir hastalıga yakalansaydım. kimseye anlatmazdım her zaman ki gibi. ben öldükten sonra ögrensinler. Kimseyi gereksiz yere mutlu etmeye gerek yok, Sen hastalanınca insanlar sana çabuk ölsünde diyebiliyorda olabilir nerden biliyorsun? insan beyni karışıktır. Kusurlarınızı, ve özel hayatınızını gizleyin, yoksa mutlu olamazsınız. nokta...
tedavisi olmayan 1 hastalığım var ve 3 yıl ömrüm var sevdiklerim biliyor annem hariç hepsi kötü davranıyor babam sizlere ömür ne kadar erken ölürsem o kadar çabuk mallarıma konmayı düşünüyorlar oysa haberleri yok gayri menkullerimin tamamını Mehmetçik vakfına banka hesabındaki paraları anneme bıraktığımı açıklayan 1 vasiyet hazırladım akıl sağlığı yerinde raporu ve noter onaylı mahkeme de açsalar sonuç değişmez
Eğer acele etmez ve hesabını silmezsen ve de biraz daha sabredersen seni çok yakında fenomen olarak göreceğiz bu sitede . Site de sorunlarınla yeterince dikkat çektin , emin ol sonra uber modluğa kadar yükselirsin. en son nirhama içimden bu kızı niye fenomen etmiyorlar , hak ediyor demiştim ve oldu. şu anda test aşamasındasın bence , sabreden derviş , muradına ermiş.
Allah korusun, düşünmesi bile kötü. Söyleyip söylememek zor bir karar olurdu. Bir yandan şok olmasınlar diye söylemek gerekirken, bir yandan üzülmesinler diye söylememek daha mı iyi? İki ucu 💩’lu değnek… Bilemedim 🤷♀️
Ben söylerdim… ama nasıl söylediğin çok önemli olurdu bence 🥺💔 Hem onların sonradan “neden sakladın” kırgınlığını yaşamasını istemem, hem de vedalaşmak, helalleşmek için zamana ihtiyaç var.
Belki her detayı değil ama “ciddi bir hastalığım var, zamanım çok uzun değil” der, geri kalan ayı da birlikte dolu dolu geçirmek isterdim. Peki sen söyler miydin, yoksa saklamak mı daha doğru geliyor sana? 💬🫂
Bunu anlamamaları için her şeyi yapardım maksat ölmeden önce acıları bi nebze dindirmek beyne ölecem mesajını vermemek. ben sevdiklerimle mutluyum mutlu mutlu ölmek varken üzüntü keder içinde onları görmek istemem
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
2 ay
Söylememek en iyisi ama insan bencil bir varlıktır mutlaka söyler.