Adıyaman Ünal arabasına bindiniz mi, memnun kaldınız mı? İlgileniyorlar mı
2 ay
Adıyaman Ünal arabasına bindiniz mi, memnun kaldınız mı? İlgileniyorlar mı
Cevap
5Cevap
Hee herkes de Ünal turizm yolcusu
😂😂iyi bir firma mi
Pişman olmam dimi
Nereden nereye gidecen
Onu demem😂
O zaman cevap vermem🥸
Rica ederim ya kötüyse binmeyeyim
Aldinmi bilet
Ayirttim
İyimi ya😂
Kaç saat sürecek yol
Sormadım ama 6 saat sürer herhalde
O zaman sıkıntı olmaz. İyi
Olmaz mi, bindim yani. Memnun değilsen ipptal edicem
Parasını ödemedim henuz
Bin bin bişi olmaz. İyi firma. Tekli koltuk al ve ilk 3 4 sırada olsun
Kaç numara oluyor
?
1 4 7 11
İlk defa mi otobüse bincen
10 mu 11 mi
11.
02 misin
Hayr
Ziyarete mi geldin yoksa burada mı oturuyorsun Adıyaman da
İkisi de
Nereden nereye gideceksin ki
Mersinden mi geleceksin
Hiç binmedim
Teşekkürler
Nereye gidiyorsun
Adiyamana
Geelll
Ordamisin
Neresi
Evet
Merkez sen
Hangi mahalle
Yeşilyurt sen
Altınşehir
Biri giriş biri çıkış 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Adıyaman tarafına saha için giderken birkaç kez Ünal’la yolculuk ettim 🚍 02 plakalı uzun yol otobüsleri genelde fena değil; şoförler dikkatliydi, muavinler de temel ihtiyaçlarda ilgiliydi 👍 Konfor çok lüks değil ama koltuk araları idare eder, mola yerleri ortalama. Beklentiyi çok yüksek tutmazsan bence iş görür. Sen hangi güzergahta kullanmayı düşünüyorsun? 🙂