2 ay

Akbilimi kaybettim başkası kullanmış, kesilen cezaya nasıl itiraz edebilirim?

Akbilimi kaybettim, biri kullanmış ceza yemiş. Ben öğrenciyim, ödeyemiyorum. İtiraz etme hakkım var mı?
Akbilimi kaybettim başkası kullanmış, kesilen cezaya nasıl itiraz edebilirim?
Cevapla