2 ay

Direksiyon sınavında 2. güzergaha geçişi komisyon mu söylüyor, kendi mi geçiyoruz?

Benim 4 gün sonra direksiyon sınavım var ve çok heyecanlıyım. Hocam "İyi sürüyorsun, geçersin." dedi. Güzergahı ezberledim ve ilk defa sınava gireceğim, yeni yazıldım ehliyete. Ve hiçbir bilgim yok. Sınavda 2 güzergah var, ben 1. güzergahı tamamladım diyelim, parkları yaptım vs. 2. güzergaha giderken komisyon "2. güzergaha gidelim." diyor mu, yoksa kendi kafama göre 1. güzergahı bitirdikten hemen sonra 2.'ye kendim mi geçiyorum, hiç bilgim yok. Bilgilendirir misiniz, aranızda girenler varsa?

Direksiyon sınavında 2. güzergaha geçişi komisyon mu söylüyor, kendi mi geçiyoruz?
Cevapla