2 ay

Finlandiya gerçekten dünyanın en mutlu ülkesi ise kendi insanı neden böyle düşünmüyor?

Finlandiyalı bir kızın bana yazdığı bu. Israrla mutlu ülke dememe rağmen öyle olmadığını söylüyor. İntihar oranının fazla olduğunu söylüyor.

I don't know why people think that Finland is the happiest country🤣 it's not even true even though the internet claims so. In Finland, the majority of people are depressed and they don't even get treatment for it so they commit suicide. There is also a lot of bullying in school in Finland

Türkçesi de bu.

İnsanların Finlandiya'nın en mutlu ülke olduğunu düşünmelerinin nedenini anlamıyorum 🤣 İnternette öyle iddia edilse de bu doğru değil. Finlandiya'da insanların büyük çoğunluğu depresyonda ve bunun için tedavi bile görmüyorlar, bu yüzden intihar ediyorlar. Ayrıca Finlandiya'da okullarda çok fazla zorbalık var.

Finlandiya gerçekten dünyanın en mutlu ülkesi ise kendi insanı neden böyle düşünmüyor?
Cevapla