Hakim savcılar partnerlerinin kendi meslek gruplarından olmasına özen mi gösterirler? Bir infaz koruma memuruyum ile ya da özel sektör biri ile hakim savcı olur mu?
2 ay
Cevap
3Cevap
Aynı konuyu 3 defa sormuşsun , kafana bu kadar takılmasın
Onların bakış açılarını ve etrafta nasıl bi denge var görmek istiyorum
Saygı sevgi varsa gayet güzel evlilik olur, güzel bi kadınsın sanırım
Siz ne iş yapıyosnuz
Veterinerlik yapıyorum
Eşiniz?
Evli değilim
Ve güzel olduğumu nasıl anladınız
Savcı seninle ilgileniyorsa güzel kadınsındır
Sizin bu konuda bakış açınız nedir? veteriner hekim olarak partnerinizde meslek seçer misiniz
Ev hanımı bile olsa olur, önemli tabi ama ilk sıralarda yer almıyor benim için
İlk sıralarda ne arıyorsunuz ve daha önce evlilik yaptınız mı
Yok hiç evlenmedim , yalan söylememesi , konuşabilmem , uyum sağlamadı
Sağlaması*
Anlıyorum
Senin kriterlerin ne
Olgun duruş sahibi yanıma her anlamda yakışacak bi bey
Bu kriterlerde çok kişi var , bunlar ilk kriterlerindir , devamı?
Yanılıyorsun herkeste yok işte bunlar. O içsel uyum o enerji başka bşsey
İçsel uyum enerji başka tabi ama yazdıklarına uygun çok kişi var
Yakısıklılık boy karakter ahlak görgü ve enerjisel uyum dediğimiz hersey. bunlar bir bütün.
Tabi bütün, Enerjisel uyumu bilemem ama diğerlerini bulursun. Savcıyla enerjisel uyum var mı
Var ki soruyorm böyle. Ama kafama takılan şeyler de var tabi
Ne gibi
Burdan anlatmayayım. Gizliliğinizi anlık açarsanız yazayım
Buyur
Genelde para tatlı gelir
Evlenir neden evlenmesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hakim-savcıların böyle bir “meslektaş olma zorunluluğu” yok 😊 Yasal olarak infaz koruma memuruyla da, özel sektörde biriyle de evlenebilirler, hiçbir engel değil 💍
Sadece pratikte; yoğun tempo, tayinler, gizlilik vs. yüzünden kendilerini daha iyi anlayan meslektaşlarla birlikte olmayı tercih edenler olabiliyor. Ama bu tamamen kişisel tercih 🧡
Sen böyle bir ilişki düşünüyorsan, asıl önemli olan karşılıklı anlayış ve güven bence. Bu konuda özel bir deneyimin mi var, biriyle mi tanıştın? 🙂