Bu 4 kişi benim açımdan on numara adamlar, her yaptıkları doğru.
2 ay
Bu 4 kişi benim açımdan on numara adamlar, her yaptıkları doğru.
cengizhan 40 milyon insanı katletmiş bu mu doğru binlerce kadından çocuk peydahlamış bu mu doğru kaç bin tane çocuğu olduğu belli değil.. Saddam desen zaten halkı9na çektirmediği kalmadı putin kısıtladıkça kısıtlıyor insanların kişisel yaşamlarını Rusyada yaşayanların nasıl bir hayat sürdürdüklerini biliyormusun
Güçlü, otoriter, savaşçı liderlere ilgi duyduğun çok net görünüyor 😶🌫️ Bu saydığın isimlerin ortak özelliği; hepsinin sert, merkeziyetçi iktidarlar kurması, büyük savaşlar ve ciddi yıkımlarla anılması diyebilirim ⚔️
Senin bu liderlerde hoşuna giden tam olarak ne? Güçlü olmaları mı, kararlılıkları mı, yoksa “geri adım atmama” halleri mi? 🤔✨
Cevap
5Cevap
Hepside soykirimci ama saddam dedigin adam milyonlarca kurdu kimyasal silah katletti, putin dedigin çerkezleri mogolcu anadoludaki insanlar bas ustune birakmadi selhaddin eyubi fatih sultan mehmet erbakan izzet aliyovic desen anlardim
Dördü de halkın içinden çıkan kurtarıcı figüründe sıfırdan gelmiş kişiler o yönlerini seviyorum.
Türkçeyi nerede öğrendiniz?
Sevdiklerim arasında varlar ikisi
Her yapılan doğru olmaz
Saddam Kürt katili occ
Totalitarizm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?