2 ay

Finlandiya’da yaşayan vatandaşın muz tepkisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Finlandiya’da yaşayan vatandaşın, Türkiye’deki muz fiyatlarına tepkisi:

“Finlandiya’dayız, bakın bu muz Ekvador’dan başka yarımküreden gelmiş. Lojistiğini siz düşünün. Finlandiya’ya kadar gelmiş ve kilosu 1 euroya satılıyor. Yani 51 TL.

Peki muz cenneti Anamur ya da Antalya’da seralardan alıyorlar, yolda satıyorlar, 10 metre mesafe falan var. Bir arkadaşa sordurttum, kilosu 75-85 TL arası satılıyor.

Soru şu; dünyanın bir ucundan diğerine muz geliyor, arada 3 satıcı var ama 1 euroya (51 TL) satılıyor.

Antalya’da seradan alınıp yolda satılan muz 75 TL. Niye?”

Finlandiya’da yaşayan vatandaşın muz tepkisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Finlandiya’da yaşayan vatandaşın muz tepkisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla