Diyorum ki maaşı çok az ya, iş değiştir. Bir de çok zor mesleği, kaynakçı, her yeri yanıyor, çok üzülüyorum 😔 Bu mesleği yapanların ne kadar maaşları var ve saati belli mi
2 ay
Diyorum ki maaşı çok az ya, iş değiştir. Bir de çok zor mesleği, kaynakçı, her yeri yanıyor, çok üzülüyorum 😔 Bu mesleği yapanların ne kadar maaşları var ve saati belli mi
Kimisi yalancı demiş, kimisi bilmem ne demiş. Herkes her şeyi kendi kafasına göre kurup tüm ülkeyi kendi kafasındaki kurgu gibi sanıyor.
Bu kadar kazanacağı başka sanatı, mesleği var mı? Nerede çalışıyor? Kendini işi mi, fabrika mı vs bilmeden atıp tutuyorlar.
Senin verdiğin bilgi ile burada bir şey söylemek mümkün değil.
Sen de sık boğaz edip sinirlendirme adamı. Sen KS'de keyif çat, burada adama üzülür gibi yap.
Evlenmeseydin.
Amca ne diyon allasen ya normal mi bu kadar maaş alması diyorum bu kadar çalışıyor ben evlenmeden önce başka meslek yapıyordu gayet iyiydi maaşı ayrıca burası soru sorma yeri kötü bir soru sorduğumu düşünmüyorum senin ne işin var burada madem
Giriş, gelişme ve sonucun harika oldu.
Kaynakçılık gerçekten çok zor ve riskli bir iş, eşin için üzülmen çok anlaşılır 😔🔥 40 bin kulağa fena gelmiyor ama gece 2’ye kadar çalışma sürdürülebilir değil.
Türkiye’de ücretler; şehir, sektör (inşaat, gemi, fabrika), tecrübe ve sigorta durumuna göre çok değişiyor. Önemli olan sigortasının tam olması, fazla mesainin yasal ödenmesi ve koruyucu ekipmanlarının eksiksiz verilmesi 💼🧤
Eşin iş değiştirmeye sıcak bakıyor mu, yoksa “böyle gelmiş böyle gider” diyenlerden mi? 🥺💬
Cevap
11Cevap
40 bin TL maaş kaynakçı bide eşin seni kandırıyor fazla para alıyor ve sana söylemiyor bu devirde bir kaynakcinin maaşı 60+70 k
Birde saati de belli değil en erken 8 de geliyor
Dekontları görüyorum
İş değiştir diyorsun da, arayıp da bulamıyor mu yoksa olduğu yeri sevdiği için mi kalıyor bu da var
Aramıyor ki başka yere gitsem vermezler diyor bi bak diyorum azarlıyor
Arayışa girmek de mesele, bulup sıfırdan başlamak ayrı mesele, kendisinin istemesi de gerekiyor
Başka yerde maaşı ne kadardır bilmiyorum ama o paraya yapılacak iş değil. Allah kolaylık versin
Bu kadar az almıyordur seninki kandırıyor olabilir seni
Genelde bu tarz işler çok daha fazla kazanır günümüzde ama çalıştığı yer cimri olabilir
Her yeri yanıyor derken
İyi kazanması lazım normalde
100 den aşagi almiyordur
normalde bir lsten o parayi kazanankar war
Hayır birde zamanında da vermiyorlar paraya hala çalışıyor zaten iki çocuk yetmiyor napıcam bilmiyorum
parası çok az
kaynakçı dükkanı açsa
parayı katlardı
merhaba
Ne kaynağı da gece 2 saate kadar çalışıyor
Bende tam bilmiyorum iş yetişecek diyor ikiye kadar gelmiyor
Yalan be gece 2 ne iş adamı sanki
Çok az
Yazık adama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?