2 ay

Polislerin toplumdan ziyade siyasi liderlere hizmet etmeleri sizce de saçma değil mi?

Toplumun can ve mal güvenliğini sağlamak için polislerin hayatımızda olduklarını düşünüyoruz.

Ama bundan daha çok halkın sesini bastırıp yasal protesto haklarını engellediklerini görüyoruz.

Haksızlığa ve adaletsizliğe karşı protesto hakkını kullanan insanları susturup, bastırıp, şiddetle dağıtıyorlar.

Toplumdan ziyade devletin başındaki tek kişiye hizmet ediyorlar. En tepedeki ne arzu ederse ne emrederse onu yerine getiriyorlar.

Pardon ama bunların "Siyasetten bağımsız" halde görevlerini yapması gerekmiyor mu?

Polislerin toplumdan ziyade siyasi liderlere hizmet etmeleri sizce de saçma değil mi?
Polislerin toplumdan ziyade siyasi liderlere hizmet etmeleri sizce de saçma değil mi?
Polislerin toplumdan ziyade siyasi liderlere hizmet etmeleri sizce de saçma değil mi?
Polislerin toplumdan ziyade siyasi liderlere hizmet etmeleri sizce de saçma değil mi?
Polislerin toplumdan ziyade siyasi liderlere hizmet etmeleri sizce de saçma değil mi?
Polislerin toplumdan ziyade siyasi liderlere hizmet etmeleri sizce de saçma değil mi?
Polislerin toplumdan ziyade siyasi liderlere hizmet etmeleri sizce de saçma değil mi?
Cevapla