2 ay

Türkiye başkasının savaşı için taraf olup savaş mı çıkarmalı, yoksa barış odaklı tarafsız mı kalmalı?

Bizi ilgilendirmez başkasının savaşı

Erdoğan'ı sevmem ama barış odaklı görüşmeleri kesinlikle olumlu

İki tarafa da eşit mesafede olmak hafif İran yanlısı olmak olumlu

Ama başkasının savaşı bizi ilgilendirmez barış için uğraşmalıyız

Kimse başkası için savaşa girmez (onlar da Türkiye için savaşa girmez)

Taraf olup savaş mı çıkarmak istiyorsunuz?

Türkiye başkasının savaşı için taraf olup savaş mı çıkarmalı, yoksa barış odaklı tarafsız mı kalmalı?
Cevapla