3 ay

Alman vatandaşı ile mit çalışanının görüşmesi gerçekten sakıncalı mı?

Ben Alman vatandaşıyım ve Avusturya'da yaşıyorum. Biriyle tanıştım yıllar önce baya da görüştük uzun yıllar Türkiye’de yaşıyor. Sonra MİT'e girmiş, sağlıkçıydı. Benimle yazışmanın veya genel anlamda görüşmenin yasak olduğunu söyledi. Birkaç kez dayanamayıp yazıştığımızda da savunma vermesi gerektiğini ve ciddi problemler yaşadığını söyledi. Yaklaşık 1 senedir görüşmüyoruz ama bu sene izne gidince onu görmek istiyordum. Sizce bu kurumda gerçekten böyle şartlar var mı?

Alman vatandaşı ile mit çalışanının görüşmesi gerçekten sakıncalı mı?
Cevapla