3 ay

Atatürk eleştirisi neden hemen saygısızlık ve düşmanlık gibi algılanıyor?

Arkadaşlar tamam Atatürk ülkemiz için değerli bir figürdür. Fakat ona saygısızlık yapmadan onu neden eleştirmeyi düşmanlık veya saygısızlık gibi algılıyorlar? Evet Atatürk ileri görüşlü çok zeki bir liderdi ama bu onun hata yapmayacağı anlamına da gelmez değil mi? Bazı insanlar Atatürk'ü sevmek zorunludur gibi bir hal takınıyorlar öyle bir zorunluluk söz konusu olamaz fakat herkes saygı duymak zorundadır bu benim düşüncem sizlerin de düşüncelerini merak ediyorum.

Atatürk eleştirisi neden hemen saygısızlık ve düşmanlık gibi algılanıyor?
Cevapla