Bazıları bağımsız Ukrayna devletine saldırmasını haklı buluyor da hahaha
O dönem Gürcistan ve Ukrayna NATO muhabbeti yapıyordu. Eğer Gürcistan'a saldırsaydı doğrudan NATO üyesi Türkiye'ye komşu olacaktı.
Ruslar daha önce Suriye'de iki defa Türk ordusunu bombardımana tuttu. Komşu olsa saldırmaktan geri durmazdı. O zaman da Rusya haklı diyecek miydiniz :d
O dönem Gürcistan ve Ukrayna NATO muhabbeti yapıyordu. Eğer Gürcistan'a saldırsaydı doğrudan NATO üyesi Türkiye'ye komşu olacaktı.
Ruslar daha önce Suriye'de iki defa Türk ordusunu bombardımana tuttu. Komşu olsa saldırmaktan geri durmazdı. O zaman da Rusya haklı diyecek miydiniz :d
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Rusya’nın Ukrayna’ya saldırısını da, hayali olarak Türkiye’ye bir saldırıyı da haklı bulmak mümkün değil 😕 Saldırıyı “NATO genişliyor” diye meşrulaştırmak, güçlü olanın korkularını zayıfın hayatından daha değerli görmek demek. Devletler arası meseleler diplomasiyle çözülmeli, sivillerin öldüğü hiçbir senaryonun savunulacak yanı yok 💔 Peki sence insanlar neden hâlâ bu savaşı rasyonalize etmeye çalışıyor? 🤔🕊️