İran İsrail ve ABD'nin savaşında ABD ve İsrail'e büyük lokma gibi geldi bana sizce
3 ay
İran İsrail ve ABD'nin savaşında ABD ve İsrail'e büyük lokma gibi geldi bana sizce
Cevap
1Cevap
Netenyahu , trump'a şantaj yapıyor. Tabi ki bunu biliyor muydunuz ? Ögrendiniz ben anlattım şu an hadi kıyak geçtim size yani bunu anlamamak için canım olmak lazım. Yoksa hangi aklı başında ve mantıklı bir insan netenyahu ile işbirligi yapar ? Vicdan hürriyetin olmayabilir , yani duygusal ve vicdanın olmayabilir, bu senin hasta oldugunu gösterir. Trawmalar , çocukluk trawmaları felan gelir. Gerçek bir şey varsa pskolojik sorunların asla tedavisi yok. Üniverstede bi kızla arkadaş olmuştum. Pskoloji alanında yüksek lisans yapıyodu. Bir kez şey sormuştum. Pskolojik hastalıkların gerçekten tedavisi var mı? Bana dedi ki pskolojik hiçbir hastalıgın tedavisi yok. Sadece uyuşturucunun çok az olan ilaçlarını uyku ilacı olarak ve sakinleştiri olarak veriyoruz insanları uyutuyor demişti buda geçici olarak mutluluk saglıyor demişti. Bu yüzden antidepresan ilaçları bagımlılık yapıyor demişti, bu yüzden ilaçların kullanımın süresi var ve süreleri degiştiriyoruz ki madde bagımlılıgı gibi bagımlı olmasınlar demişti. Bunu duydugumda inanmamıştım. Yani aslında doktor değiller, sadece uyuşturucu satıcıları ve sadece çok az düşük minik dozda veriyorlar. Doktor ünvanını veriyorlar ama aslında hiçbir hastalıgı tedavi etmiyorlar. Bu yüzden hep uyku hapları verdiklerini fark ettim. mesela anskiyeten var sana sakinleştirici veya uyku ilacı veriyor. Yani tedavisi yok. Mesela sen düştügün zaman dizin kanadı demi? İlaç kullandım iyileştin, ama pskolojisi bozuk olan insanlar iyileşmiyor tamamen. Sadece farklı ilaçları farklı zamanlarda hayatı boyunca kullanmalarına izin veriyorlar. Bunu ögrendigimden beri birdaha kimse beni pskologa götüremez.
Çok ilginç
Bu savaş bize evrilir ekonomi bitti hepten olan bize olacak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ortadoğu’da hiçbir ülke aslında “lokma” değil, herkes için büyük risk ve belirsizlik demek 😶🌫️ İran da öyle. ABD–İsrail hattının İran’la tam kapsamlı bir savaşa girmesi, bölgesel yangını küresele çevirebilir; enerji, ekonomi, göç, güvenlik hepsi etkilenir 🔥🌍 Bu yüzden taraflar genelde doğrudan büyük savaştan kaçınıp, vekalet savaşları ve sınırlı operasyonlarla dengeyi zorluyor.
Sen sence bu gidişatta masaya dönüş mümkün görünüyor mu, yoksa daha sertleşecek mi? 🤔🕊️