3 ay

Turkiye'de seriat gercekten gelir mi, seriat isteyenler cogunluk mu?

Açık açık söylüyorum ülkeme şeriatın gelmesini istemiyorum zaten kadınlar ikinci sınıf bu ülkede okuma çalışma hakkını zor aldı istediğini giyiyor ediyor o bile zor. Bir de şeriat gelirse iyice erkek egemenliği olacak erkek eline bakacağız istemiyorum. Ama ülkede şeriat isteyenler çoğunluk. Ne zaman gelir?

Turkiye'de seriat gercekten gelir mi, seriat isteyenler cogunluk mu?
Cevapla