Genelde hep aynı argümanları sunuyorlar. Sundukları argümanlar da yalan yanlış, uydurma şeyler. Bunlara karşı güçlü argümanlar sunsan da gerçeği kabul etmiyorlar. Sunacakları argüman kalmayınca bu sefer karşısındaki kişiyi kışkırtmaya çalışıyorlar. Diyorlar ki; "Atatürk'e saygı duyuyoruz."
Ama bu dedikleri davranışları ile çelişiyor. Okulda bir tane Atatürk düşmanı bir kız vardı. Ben onun arkadaşına bir keresinde demiştim ki; "Ülkene dön." Sonra bu kız her gün benim hakkımda konuşup kendi grubuna; "Ülkene dön." demeye başladı. Ben de cevap olarak dedim ki; "Bence de ülkene dön." Bana dedi ki: "Benim ülkem burası da senin ülken neresi? Ben bilmem." dedi.
Ülkenin kurucusunu sevmiyor, bir de kendisini milliyetçi zannedip ülkesini sevdiğini söylüyor. Madem Türkiye'yi seviyorsun, o zaman neden ülkemizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk'ü sevmiyorsun? Bunu deyince de derler ki; "Atatürk ülke kurmadı." Osmanlı'yı çok sevdiklerini söylüyorlar ama Osmanlı'nın Batılılaşma politikasını, "Atatürk fesi yasakladı!" diye Atatürk'e cephe aldıkları fes, II. Mahmud döneminde geldiğinde fes "Hristiyan başlığı" olarak görülmüştü. Bu yüzden fese karşı çıkılıp II. Mahmud'a, bazı kesimler, "Gâvur Padişah" demişti. Ama Atatürk, fesi memurlar için kaldırınca, fes, "İslam ve Osmanlı'nın sembolü" olarak savunuldu. Atatürk sayesinde kolaylıkla okuma-yazma öğrenip, Atatürk sayesinde tüm Türk Tarihini rahatça öğrenip, Atatürk sayesinde okuduğu harfleri, dili anlayıp, Atatürk sayesinde yabancı dili kolayca öğrenip bunun için Atatürk ve Cumhuriyet'e teşekkür etmesi gerektiği halde harf inkılabına karşı çıkan nankörler bu kesim.
Ama bu dedikleri davranışları ile çelişiyor. Okulda bir tane Atatürk düşmanı bir kız vardı. Ben onun arkadaşına bir keresinde demiştim ki; "Ülkene dön." Sonra bu kız her gün benim hakkımda konuşup kendi grubuna; "Ülkene dön." demeye başladı. Ben de cevap olarak dedim ki; "Bence de ülkene dön." Bana dedi ki: "Benim ülkem burası da senin ülken neresi? Ben bilmem." dedi.
Ülkenin kurucusunu sevmiyor, bir de kendisini milliyetçi zannedip ülkesini sevdiğini söylüyor. Madem Türkiye'yi seviyorsun, o zaman neden ülkemizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk'ü sevmiyorsun? Bunu deyince de derler ki; "Atatürk ülke kurmadı." Osmanlı'yı çok sevdiklerini söylüyorlar ama Osmanlı'nın Batılılaşma politikasını, "Atatürk fesi yasakladı!" diye Atatürk'e cephe aldıkları fes, II. Mahmud döneminde geldiğinde fes "Hristiyan başlığı" olarak görülmüştü. Bu yüzden fese karşı çıkılıp II. Mahmud'a, bazı kesimler, "Gâvur Padişah" demişti. Ama Atatürk, fesi memurlar için kaldırınca, fes, "İslam ve Osmanlı'nın sembolü" olarak savunuldu. Atatürk sayesinde kolaylıkla okuma-yazma öğrenip, Atatürk sayesinde tüm Türk Tarihini rahatça öğrenip, Atatürk sayesinde okuduğu harfleri, dili anlayıp, Atatürk sayesinde yabancı dili kolayca öğrenip bunun için Atatürk ve Cumhuriyet'e teşekkür etmesi gerektiği halde harf inkılabına karşı çıkan nankörler bu kesim.
Güncellemeler
3 ay
Bir de okulda 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi töreni yapılıyor. Sürekli konuşuyorlar, hiç tören ile alakaları bile yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer