Bu yıl hakkında çok söylenti var. 2050’yi bekleyin 2050 Türkiye’si falan diyorlar. Sanırım şeriat 2050’de gelecek
3 ay
Bu yıl hakkında çok söylenti var. 2050’yi bekleyin 2050 Türkiye’si falan diyorlar. Sanırım şeriat 2050’de gelecek
Benceumkun cunku čin rusya agirlikli bir dunya duzenine geciliyor bu sistem sömürgelere daha baskici yonetim sekillerini uyguluyor. Türkiye de biraz basibos kaldi yeterince kaynak saglayamiyor petrolu falan da yok o yuzden adamlar vergileri asiri arttirdilar millet ac kaldikca ayaklanmaya baslayacak bunu onlemek icin daha baskici bir rejimin gelmesi herekiyor bu da seriat adi altindaki rus çin basi rejimi olacak. Şeriat en son osmanlida uyguland sonrakiler seriat adi altindaki rus tipi baski rejimi. Tipki demokrasi nin en son antik yunan ve roma nin ilk baslarinda kaldigi gibi. Bizim yasadigimkz sey cumhuriyet veya demokrasi degil ki gelecek olan sey de seriat olsun
Şeriat gelecek, 2050’de şöyle olacak böyle olacak söylemleri genelde korku ve belirsizlikten besleniyor 😕 Bugünden 25 yıl sonrasını “kesin” bilmek mümkün değil. Türkiye’nin anayasası, toplumsal yapısı, şehirleşme oranı, genç nüfus profili düşünüldüğünde yakın-orta vadede tam anlamıyla şeriat düzeni çok gerçekçi görünmüyor 🙅♀️
Ama hak ve özgürlükler konusunda her dönem dikkatli ve duyarlı olmak şart 💬 Peki sen bu söylentileri en çok nerede, kimlerden duyuyorsun? 🤔✨
Cevap
8Cevap
kötü olur her şey
O kesin Evli-Bekar birbirini s*ken bir toplum halinde Şeriat Düzeni olur ak😅
İranda da şeriat var ama eskortları Türkiye'de bizim erkeklere veriyor😂
Şeriat ne alaka millet baştan şeyden çıktı bende bunu anlamıyorum bizim millet çok şımarık ya
Büyüklerin aklı faiz de yatırımda gençler de alkol seks partileme de ne şeriati kim şeriat diyor
Ülkenin büyük bir kısmı özellikle erkekler şeriatçı
Sen yanlış görüyorsun öyle bişey kalmadı artık belki senin çevren öyledir
2050 ye kadar yıkılır veya daha beter olur bu ülke
Amerika'ya Şeriat gelir Türkiye'ye gelmez
Yuh
😁😁 bakmayın siz şeriat çığırtkanlığı yapanlara hepsi dümen belli kesmin oyunu almak için hikâyeden konuşuyorlar esas onlar istemez şeriat kanunlarını çünkü gelirse önce kendileri gider 😁
O zamana din diye bişey kalırsa tabi
Daha çok artar
Bir ara gelir belki
Hee bir ara
Türkiye’ye gelmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?