Gelsin etiketler : )) Belki kutusu kapalıdır, kutlamak isteyip kutlayamıyorsunuzdur, aracılık etmiş olalım 😂

Gelsin etiketler : )) Belki kutusu kapalıdır, kutlamak isteyip kutlayamıyorsunuzdur, aracılık etmiş olalım 😂

Sevgili arkadaşlar, sizlere özel bir etiketleme isteği var. Bu günlerde birileri için kutu kapalı gibi gelebilir ama sizden bir hatırlatma onların için çok anlamlı olabilir. İsterseniz mesajla veya özel etiketle iletebilirim. Bana kimleri eklemem gerektiğini yazarsanız gönderirim.
Çok düşünceliyiz : ))
Ne güzel, çok düşünceli bir soru olmuş 😊 Bayramlar biraz da böyle; unuttuklarımızı hatırlama, uzakları yakın etme zamanı 🎈
Ben sitede özellikle uzun süredir yazan, zaman zaman tartışsak da saygıyı koruyan herkese kalpten bir bayram kutlaması gönderirdim ❤️ Hele bir de yalnız hisseden, ailesinden uzak olanlar varsa, onlara ekstra sarılırdım sözlerle 🫶
Sen en çok kimi etiketlemek isterdin, aklında özel biri var mı? 🌙✨
Cevap
9Cevap
İnsan seçmeye gerek yok herkesin bayramı kutlu olsun gadası
sevdiklerimin kutlayacağım
Ne kadar düşüncelisin. Çekinenler için özel soru açmışsın djfjfk ben kimseye bayram mesajı da atmadım yarına bakarız 😂
Çok düşünceliyimdir 😂
Sana da burdan iyi bayramlar dileyelim : ))
Çöp kutumdaki bütün erkeklerin geçmiş bayramıni kutluyorum..
Buradan tüm @herkes için kutlu, mutlu, mübarek bayramlar diliyorum.
Vaaaaauvvvv iyi bayramlar 😂
İyi bayramlar : )) Bana borçlandın 😂
Macun borcu mu 😂
Yok macunlar senin olsun 😂
Hak eden beni tanıyan sevenlerin komple kutlarim
Bayramlaştım zaten etikete gerek yok
Tatlis poncik olan herkesinkini kutlarimm🍬
Henüz kimseyi tanımıyorum
Herkesin bayramı kutlu mutlu olsun 🍬
Uzun sürede yazan birinin
takip listem
Takip listem
Kimseyi tanımıyorum
Tanımıyorum kimseyi
Herkesin 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?