3 ay

Kırgızlar ve Özbekler Türk değil mi, neden kendilerini Türk saymıyorlar ve dilleri bize bu kadar uzak geliyor?

Yabancı ülkede yaşıyorum burada tanıdığım. Kırgız ve Özbek var ikisi de. Türk olmadıklarını yüzüme söylediler. ( Ben ikisini de. aileleri ile konuşurken dinledim... kesinlikle anlamak imkansız.) Ben Azerbaycan'da bir süre bulundum. Azerileri 100/98 anlayabiliyorsunuz ama Kırgız ve Özbekler konuşunca bu oran sıfır.!! onları anlamak mümkün değil Ben bizzat test ettim ve iki ülkenin vatandaşları " biz. Türk değiliz " dediler bana? (biz de onları. Türk cumhuriyetleri olarak biliyoruz. veya öyle öğretiliyor bize?

Güncellemeler
3 ay
Ben. Azerbaycanda bulundum. Azerbaycanlilari anlamak. 100/90. yani buyuk oranda anlayabiliyoruz. Sadece. Aksan Farki var. Sonucta. Azerilerle Turkce konusabiliyoruz. Ama. bir. Kirgiz veya. Ozbek Ile Turkce. konusulamaz onlarla aramizda Aksandan daha buyuk fark var. ne radar dikkatle dinlerseniz dinleyin? anlamak mumkun degil?
Kırgızlar ve Özbekler Türk değil mi, neden kendilerini Türk saymıyorlar ve dilleri bize bu kadar uzak geliyor?
Cevapla