Yarın Fenerbahçe yönetimi toplanacakmış ve toplantıya Devin Özek ile Domenico Tedesco da katılacakmış. Sizce son haftalarda alınan kötü sonuçlardan dolayı Tedesco gönderilebilir mi? Gönderilirse yerine kim gelir?
3 ay
Tedesco'nun krizi yaratması doğru değil ama teknik direktör değişikliği riskli. Yeni bir isim gelirse Başakşehir'de başarılı olan İsmail Kartal olabilir.
Başakşehir'de başarılı olan İsmail Kartal mı? 😂
İsmail Kartal ne zaman Başakşehir'i çalıştırdı ki? Bence o adamı Süper Lig'de A takımın başına getirecek tek kulüp Fenerbahçe'dir.
Son haftalardaki sonuçların moral bozduğunu kabul etmek lazım ama yönetimlerin teknik direktör kararlarında acele etmemesi her zaman daha sağlıklıdır ⚽️✨. Böyle dönemlerde bazen güven tazelemek de çözüm olur, bazen değişim. Tedesco’nun gönderilmesi bence ancak ciddi bir kopuş varsa mümkün olur. Yerine kim gelir sorusu da şu an tamamen spekülasyon, net bir isim söylemek doğru olmaz 🤷♀️. Sence takımın asıl ihtiyacı ne?
Cevap
11Cevap
Fenerde kimse tutunamaz Galatasaray bu kadar güçlüyken
Ama başında şu getirilen hocalara son derece sadık kalan hocalar olduğu sürece tutunurlar...
Adam seçim öncesinde göreve gelir gelmez ilk iş olarak Aykut Kocaman ve Volkan Demirel'i Samandıra'ya davet edeceğini ve futbolu tamamen Aykut Kocaman'a bırakacağını açıkladı. Sonra Ali Koç gider ayak son bir hamleyle Tedesco'yu getirdi, seçimden sonra ise Saadettin Saran adamın henüz yeni olduğunu ve gönderilmesinin ayıp olacağını falan söyleyip göndermedi. Sonrasında da Aykut Kocaman'ın adı tamamen yalan oldu ve ne alakaysa Tedesco'nun gitmesi halinde gelecek ismin Jesus veya İsmail Kartal olacağı söylenmeye başladı.
Allah aşkına kim kimi yolluyor kardeşim? 😂
Yönetimin gitmesi lazım. Sorunun teknik adam olmadığı yıllardır ortada. Fenerbahçe iyi yönetilmiyor.
Saadettin Saran başkan olalı henüz 1 yıl bile olmadığını hatırlatmak isterim... :)
Çok yanlış düşünüyorsun. Aşırı yanlış hem de. Bu işler süreyle alakalı değil yaptığın doğru işler ile alakalı. Sen bana güzel işlerle gelirsen ben senin devam etmeni isterim. Fenerbahçeye başkan oluyorsan ve sen bir önceki yönetimle aynıysan veya ondan daha kötüysen sen zaten hayal kırıklığı oldun demektir. Sponsorluklar kırdırıldı (mesela seneye alacağın parayı erken istiyorsun ve sana belirli bir yüzdede parayı düşürüp daha az ödüyorlar.) Senden sonraki yönetimin bütçesini sen şu an harcıyorsun. Çok yüksek maaşlarla anlaşmalar yapıldı. Öyle başarısız bir transfer dönemi geçirildi ki transfer öncesi takım daha iyiydi. Şampiyonluğa oynayan takım asla transfer sürecinde güç kaybetmez. Bu tam bir başarısızlıktır. Fenerbahçe başkanlığı da stajyer yeri değildir. İşi başkan olduğunda öğrenemezsin. Kulübe kasa kolaylığı yapılmadı ve üstüne sonraki senelerin gelirleri harcandı. Kurduğu yönetimde güçlü isimler yok işi bilen paralı isimler yok. Paralı olanın da yardımı minimum. Yönetim kadrosu kötü. Göz göre göre kulübe zarar veriyorsun şu an. Eski yönetimden devralırlarken borç konusunda kötü konuşmadılar sonra çıkıp 190M€ borç aldık diyorsun. Borcun varsa neden yüksek maaş bağlıyorsun sponsorluk kırdırıyorsun. Teminat bahanesiyle lookman ı alamadılar. Tüm forvetlerini yollayıp forvetsiz kalma lüksünün cesareti nereden geliyor. Şampiyonluk için harcama yapmak zorundasın ancak bu harcamayı doğru şekilde yapmalısın. Çok fazla yanlış var. Rakibin gs 6 ayda bir liverpool tokatlarken sen ne yapıyorsun kardeşim kasımpaşası antalyası.. ligin sonuncusu karagümrük seni yeniyor. Böyle bir yönetimi kabul etmiyorum. Tam bir rezalet durumdayız. Hoca kovulması işe yaramaz. Bu yönetimin değişip etkili ve güçlü bir başkan gelmesi lazım. Fenerbahçe değerlerini bilen ve bağlantıları güçlü birisi. Mesela aziz yıldırım.
Gönderilebilir ihtimali var bence. Gonderilirse yerine işini daha iyi bilen birini alırlar bence
Umarım gönderip yerine Aykut Kocaman'ı getiririler. O adam takımın başından gittiğinden beri takımın yüzü bir türlü tam gülmedi.
Aziz yıldırımı çok arayacaz gibime geliyo
Ama onun döneminde de ondan memnun değildik.
Beterin beteri varmış
İnşallah gönderilmez bende fenerliyim
İnşallah gönderilir ve Aykut Kocaman getirilir.
Yollasınlar iyi birini bulsunlar
Bence tek çare Aykut Kocaman, ama ah şu yönetim de bunu bir anlasa...
İsmail Eagle gelir, başka kim gelecek
Yahu şu adamın adını duymaktan bile bıktım usandım...
Koskoca dünyada ondan başka teknik direktör yokmuş gibi ve sanki çok başarılı bir hocaymış gibi habire onu getirip duruyorlar...
O olmazsa da ya Aykut, ya Ersun, ya da Vitor geliyor.
Pereira'nın en azından birkaç hafta veya 1-2 ay içinde geleceğini pek sanmıyorum, çünkü Notthingam Forest'ın başında iyi gidiyor.
Doğrudur agam. Fener genelde bu hocaları döndüğü için saydım bunları
Ne diyeyim, sen de haklısın... 😂
hacı abi yine gelir
Aman gelmesin, yemin ederim ki; illallah dedirtti...
Sanki ne başarısı varmış gibi her teknik direktör değişikliğinde onu getirip duruyorlar...
sorun teknik direktörde mi bilmiyoırum morinho geldi oda olmadı
Bunu birçok kişi asla kabul etmiyor, ama bence tek çare Aykut Kocaman.
Ali Koç başkan olduktan sonra Aykut Kocaman'ı göndermeseydi şu an en azından 4 yıldızımız olurdu. Ayrıca Beşiktaş, Başakşehir, Trabzonspor gibi takımlar da şampiyonluğu ancak rüyalarında görürlerdi.
aykut bence hepsinden iyi gsliyim ama milli takımda isterdim onu
Ah şunu bir de Fenerbahçe'nin başına gelen başkanlar anlasa...
Ben Konya'lıyım ve adam Allah'ın Anadolu takımı Konyaspor'a bile şampiyonluk hayalleri kurdurdu. O zamanlar birçok kişi Konyaspor'u Fenerbahçe, Galatasaray gibi büyük takımlarla kıyaslıyor; hatta bazen Konyaspor'u o takımlardan bile daha başarılı görüyorlardı... 😂
aykut ağlayan zırlayan biri değil ciddi işini yapan biri okandan bile iyi diyebilirim türkiyede şans verilmiyor
Hepsi gitsin aw u 18 maça çıksın
İsmail kartal
Yahu şu adamın adını duymaktan bile bıktım usandım. Koskoca dünyada ondan başka teknik direktör yokmuş gibi ve sanki çok başarılı bir hocaymış gibi habire onu getirip duruyorlar...
Başka adam yok ki doğru düzgün
Kalsın
Emre belözoğlu
jalsın kaldı zateni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?