3 ay

Türkiyede bu teknisyen ve mühendis kavgası neden var?

Nerede çalışsam mühendisler teknisyene mobbing yapıyor sürekli aşağılama peşindeler işine engel oluyorlar dertleri ne anlamadım

Okudunuz tamam daha az çalışıp daha fazla kazanıyorsunuz tamam da

Bizimle derdiniz ne işimizi yapıyoruz işte köpek değiliz ki biz

Türkiyede bu teknisyen ve mühendis kavgası neden var?
Cevapla