3 ay

Neden her zaman kadınlar üstün? Erkekler günü neden kutlanmıyor?

Her zaman kadınlar üzerinden algı oluşturuluyor, toplum bu şekilde yönlendiriliyor.

Neymiş efendim kadınların sesi kısılmış, ya git Allah aşkına, erkekte bırakın sesi, dilini kestiniz!

Kadın eziliyormuş... hadi oradan!
Çalışan erkek, zor işleri yapan erkek, evin yükünü kaldıran erkek, erkeğin pestilini çıkardınız!


Bu iki yüzlü düzenin en büyük hedefi kadınların fıtratını bozarak aileyi bozmaktır, böylece toplum bozulur, toplum bozulunca ülke bozulur. Geldiğimiz noktanın da özeti budur.
Güncellemeler
3 ay
Kadınlar tacize uğruyormuş... dışarıda boxerla, taytla gezen erkek hiç gördünüz mü? otobüste, toplu taşımada yanınıza otursa ne yaparsınız? Ama kadın tayt giyserse, mini giyerse taciz olmuyor, erkekler taciz edilemiyormuş...
Neden her zaman kadınlar üstün? Erkekler günü neden kutlanmıyor?
Cevapla