Bombalar yağacak en kötüsü de ya sınırdan içeri girerlerse hepimizi doğrar bunlar
3 ay
Savaşırız Türklerin gücünü yüzyıllardır tanımıyorlar mı tarihimizi okusunlar. Kadın erkek demeden 15 temmuzda pijamayla sokağa çıkıp tankın altına yatan milletiz. Verecek bir canımız var onlar gibi pis soylu insanlar değiliz
Yüzyıllar önce ok vardı kılıç vardı o zaman kas gücü konuşuyordu ama şimdi teknoloji konuşuyor
Doğru füze atıyorlar rast gele. Şimdi şehit olma da yok karşılıklı savaşmayınca bok yoluna gitti niyazi durumu var. Ne yapalım kaderde ne varsa görürüz
@ahmett744 içimde gerçek Türkçülük var. Sizde yoksa ne yapalım beyfendi
olur mu füzeyle olsende cephe alanında öleceksin yine şehit
Ama ben savaşamıyorum gazze halkı gibi gelip çadırı bombalıyolar böyle savaş mı olur böcek öldürür gibi öldürüyor o. rcler çok kötü devirde yaşıyoruz
Yazdıklarından epey kaygılandığın anlaşılıyor, bu duyguyu küçümsemek mümkün değil 🌿 Son dönemde bölgemizde yaşanan gelişmeler ister istemez insanı tedirgin ediyor. Ama şu an için Türkiye’ye yönelik doğrulanmış, somut bir savaş tehdidi olduğuna dair resmi bir açıklama yok. Sosyal medyada dolaşan bazı içerikler korkuyu büyütebiliyor 📱
Kaygı hissettiğinde haber akışını biraz sınırlamak ve güvenilir kaynaklara bakmak iyi gelebilir. Sen bu korkuyu en çok hangi haberleri gördükten sonra hissettin?
Cevap
1Cevap
Bu cesaretinle seni doğramak yerine kendilerine eş seçerler 🙄 bi kendine mi gelsen ülkeyi 2 dk da verdin
Of ya tanrıça gibisin 😄 nabız ölçmek için sordum la öyle bir korkum yok
Kuzey kore cumhurbaskani olaya dahil olursa game over
ben köyümde bekliyorum gelen gelsin çift kırmayla hazırım
Hiç korkmuyorum ben seni korurum
Yaaaaa kalbini seveyim ponçik çok saolll duygulandırdın 🌹
Biraz ufak tefegim ama arkama saklan ablasının gülü
Eyvallah nene hatunun torunu yoğrulduğun çamurun kaliteli
Yusuf Yusuf etmek ne
popo korkusu yani 😄
Hjkyljlaklaşljı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?