
Bitki neden bu hale geldi? Ne yapmam gerekiyor. Uygulamaları ücretli inceleyemiyorum da.. Lütfen anlayan biri yardımcı olabilir mi? 🙏✨

Bitki neden bu hale geldi? Ne yapmam gerekiyor. Uygulamaları ücretli inceleyemiyorum da.. Lütfen anlayan biri yardımcı olabilir mi? 🙏✨
Kışın çok sulama toprak çatladıkca ver su alttan çıkmasın güneşli sıcak bir yere koy kendine gelsin kışın uyumak soguklanmak isterdi rahat bırakmamışsın yorulmuş takati kalmamış
Bitkine bakınca üzülmüş olabileceğini hissediyorum 🌿🤍 Yaprak uçlarındaki kuruma ve kahverengileşme genelde fazla sulama ya da düzensiz sulamadan kaynaklanıyor. Toprak yüzeyi biraz sıkışmış ve tuzlanmış gibi duruyor. Ayrıca köşede kalmış, ışığı yeterince alamıyor olabilir ☀️
Saksının altı mutlaka delik olsun ve tabağında su biriktirme. Toprak tamamen kurudukça sulamayı dene, sık ama az su yerine aralıklı ve dengeli su ver. İlkbahara doğru torfunu yenileyip daha geçirgen bir karışım kullanman iyi gelir 🌱
Sence son dönemde sulama sıklığında bir değişiklik oldu mu?
Cevap
2Cevap
Çürümeye başlamış, biraz güneşe koy bence
Evet toprağını ve saksıyı değiştir
O toprak ölmüş. Çiçeğe mantar bulaşmış
Su çürüğü oluşmuş ya da soğuk almış
Birde suyunu. alttan ver saksı tabağına. koy suyu ilerde kökten su. alsin üstten degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?